Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند چهارمین جام متوالی را به خانه ببرد و فکر می‌کنم و تنها چیزی که می‌توانست مانع این تیم شود، حادثه‌ای چون ویروس کرونا بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس تا اینجای فصل و صدرنشینی پیش از قرنطینه عمومی گفت:

به هر حال پرسپولیس پس از ۶ هفته ابتدایی که نتوانست نتایج خوبی بگیرد، روند مناسبی داشت و توانست صلابت خود را در بازی‌های مختلف نشان دهد و حتی تغییر مربی هم نتوانست مانع این تیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان در این قرنطینه خانگی حواسشان باشد که از لحاظ شکم چاق نشوند و مانند من پیشکسوت روزی ۵۰۰ تا شکم بزنند.

وی ادامه داد:

فکر می‌کنم با وضعیت پیش رو، لیگ تعطیل شود و ادامه بازی‌ها برگزار نشود. اگر قرار است جامی داده شود، باید مثل انگلیس عمل کنند و جام را به تیمی بدهند که با اختلاف امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شانس نخست قهرمانی است. پرسپولیس می‌تواند چهارمین جام متوالی را به خانه ببرد و فکر می‌کنم و تنها چیزی که می‌توانست مانع این تیم شود، حادثه‌ای چون ویروس کرونا بود.

فنونی‌زاده در پاسخ به این سوال که برخی مسئولان سازمان لیگ به دنبال برگزاری ادامه لیگ هستند و آیا این کار درست است یا خیر، گفت:

به هیچ وجه این کار درست نیست. پرسپولیس صدرنشین است و اگر می‌خواهند قهرمان تعیین کنند، پرسپولیس تنها گزینه است اما جام فدای جان فوتبالی‌ها و نمی‌ارزد که به خاطر مسائل مالی جان میلیون‌ها نفر به خطر بیفتد. در انگلیس همین اتفاق افتاد که آمار مبتلایان بالا رفت و لیگ جزیره را تعطیل کردند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص صحبت‌های زنوزی مبنی بر قهرمانی سپاهان در صورت تعطیلی لیگ گفت:

من صحت این صحبت‌ها را در خبرگزاری‌ها ندیدم ولی اگر یک درصد هم درست باشد، من به او می‌گویم که شما با ۲ تیم نتوانستی کاری بکنی، حالا دنبال قهرمانی یک تیم دیگر هستی! به نظر من برای این که هواداران سایر تیم‌ها ناراحت نباشند، یک جام مفرغی هم به سپاهان بدهند که ارزشش حتی از مس هم پایین‌تر است.

او در پایان اظهار کرد:

دادکان گفته بود که ۲-۳ سال این فوتبال را تعطیل کنید، الآن بهترین فرصت برای این کار است زیرا وضع فوتبال ما اصلا خوب نیست و اتفاقات خوبی در آن نمی‌افتد. تنها ممکن است ضرر مالی داشته باشد که آن هم به بهتر شدن این فوتبال و آدم‌هایش می‌ارزد.

ایسنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان پرسپولیس سپاهان مرتضی فنونی زاده توانست مانع فنونی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد

مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمز‌ها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمز‌ها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

tags # مرتضی پورعلی‌گنجی ، پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم