Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@05:53:19 GMT

خبرورزشی از امروز به شیوه جدید منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۱۹۴

آفتاب‌‌نیوز :

پس از شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، مدیران روزنامه خبرورزشی تصمیم گرفتند تا این روزنامه در حال حاضر به صورت دیجیتال در فضا مجازی منتشر شود. مافی در این باره گفت: خبرورزشی در تمامی روزهای تعطیلات نوروزی به صورت ۲۴ ساعته فعال بود و از طریق سایت خبرورزشی، کانال تلگرام خبرورزشی و صفحه این روزنامه در اینستاگرام با مخاطبان خود ارتباط داشت و برنامه تدوین شده ما این بود که از ۱۶ فروردین دوباره روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی باشیم اما حالا که تصمیم‌گیری شده برای قطع زنجیره انتقال کرونا همه در خانه بمانند و نسخه کاغذی روزنامه‌ها هم منتشر نشود، به شکل تازه‌ای به اطلاع‌رسانی ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمسئول خبرورزشی تاکید کرد: روزنامه از شنبه به شکل الکترونیکی و در فضای دیجیتال منتشر شد و پی‌دی‌اف صفحه‌های روزنامه روی سایت خبرورزشی قرار می‌گیرد تا در پر کردن اوقات فراغت هموطنانی که در خانه نشسته‌اند، نقش موثری ایفا کنیم. برای مخاطبان وفادار خبرورزشی هم یک هدیه ویژه داریم و نسخه موبایلی روزنامه را تقدیم‌شان خواهیم کرد تا روی تلفن همراه‌شان همراه آن‌ها باشیم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خبر ورزشی کرونا روزنامه کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه امروز خراسان جنوبی را مشاهده کنید.

رصد فرآیند پرداخت وام در استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی عنوان تیتر روزنامه‌ای است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!