Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، میزان مصرف بنزین طی مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۲ میلیون مترمکعب بود که امسال با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای مقابله با بیماری کرونا بیش از ۵.۵ میلیون لیتر کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حال حاضر، میزان مصرف بنزین در منطقه شمال آذربایجان‌غربی کاهش بی سابقه‌ای داشته که نشان‌دهنده رعایت نسبی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط شهروندان است.

او بیان کرد: از آغاز اجرای این طرح، مردم استان با رفتار آگاهانه، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حضورنیافتن در مراکز خرید و سایر مراکز تجمع، در خانه ماندن و حضور نیافتن در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها به ویژه در روز طبیعت، عملکرد مسوولانه‌ای داشتند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: همه جایگاه‌های سوخت در این منطقه طی روز‌های گذشته با همه توان فعالیت داشت و مشکلی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز خودرو‌ها در استان ایجاد نشد.

مجرد تصریح کرد: در روز‌های آتی نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خدمات پمپ‌بنزین‌ها بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق ۳۷ گانه کشور و ۲ گانه آذربایجان‌غربی است؛ این منطقه شامل شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء‌الدین، ماکو، شوط، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی ۲۵۰ کیلومتر است.

در این منطقه نفتی سه انبار نفت، ۲ مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۵۴ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی وجود دارد.
منبع: ایرنا 
انتهای  پیام/  ش ج 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مصرف بنزین کارت سوخت پمپ بنزین فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جلسه بررسی چالش ها، برنامه‌ها ومسائل ومشکلات حوزه راهداری و حمل ونقل شهرستان ارومیه ضمن تبریک هفته ایمنی حمل ونقل افزود: بمناسبت این روز برنامه‌های متنوعی از جمله طرح ارتقای ایمنی موتور سواران و آموزش راکبین موتور سوار و توزیع کلاه ایمنی بین آنها و طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی با هدف افزایش حساسیت‌ها و حس مسئولیت برای حفظ ایمنی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی متولی ۲ امربسیار مهم، ایمنی جاده، راهداری و نگهداری راه‌های شریانی وغیر شریانی به عنوان یک دستگاه خدمات رسان و حمل و نقل جاده‌ای است، تصریح کرد: وجود ۵ پایانه مرزی رسمی و یک سایت مرزی ظرفیت و پتانسیل مهمی برای استان بوده و این اداره کل راهداری تمام ظرفیت خود را در جهت بهره مندی از ان بکار گرفته است. 

دست نشان با اشاره به اینکه در سال جدید تلاش خواهد شد در حوزه ایمنی راه‌ها به مرکز استان توجه و نگاه ویژه‌ای شود، خاطر نشان کرد: هزار میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست محترک جمهوری به آذربایجان غرب برای بهسازی و احداث ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی استان در ظرف ۳سال تخصیص داده شده است که ۱۶۷میلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه در هر سال، ۱۲۶میلیارد تومان نیز سهم وزارت راه و شهرسازی در هر سال و ۱۲۰میلیارد تومان نیزسالانه سهم اعتبارات استانی است.

وی با اشاره به اینکه از ۳۵۰کیلومتر مصوب سفر ریاست جمهوری برای آسفالت راه‌های روستایی استان تا دهه فجر سال گذشته ۲۷۴کیلومتر آسفالت ریزی و به بهره برداری رسیده که ۷۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: سهم ارومیه از این عملیات، آسفالت ریزی بطول ۴۵کیلومتر است که طبق آمار از ۱۴ پروژه مصوب برای آسفالت راه روستایی ارومیه تاکنون۱۲پروژه بطور کامل به اتمام رسیده است.

دست نشان اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی مصوب شد طی ۳سال ۵۵۰ کیلومتر راه شریانی و غیر شریانی روکش آسفالت انجام شود که تا دهه فجر سال گذشته ۳۹۹ کیلومتر روکش آسفالت با پیشرفت فیزیکی ۷۳ انجام شده و از این میزان سهم جاده‌های شهرستان ارومیه ۵۹کیلومتر است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۲۰پروژه آسفالت ریزی به مساحت ۷۳کیلومتر برای سال ۱۴۰۳تعیین شده است، یاد آور شد: در ۹کیلومتر از محور راژان شهرستان ارومیه در صورت تامین آسفالت بزودی عملیات عمرانی آن شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات نصب نیوجرسی در محور ارومیه به قوشچی به اتمام رسیده و به زودی از گردنه قوشچی به سمت سلماس نیز آغاز می‌شود همچنین عملیات نصب گاردریل در حوزه شهید کلانتری نیز شروع شده است.

دست نشان با اشاره به اینکه ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی حوزه شهرستان ارومیه در سال گذشته خط کشی شده است، ادامه داد: در پایانه مرزی سرو و مقابل ساختمان ایکس ری مسائل و مشکلاتی از جمله مشکل برق به وجود داشت و علی رغم اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مسئولیتی درخصوص نداشت، اما مشکل برق این بخش نیز توسط این اداره کل برطرف شد.

دیگر خبرها

  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • سختی کار نفتی‌ها
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه