Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@14:20:24 GMT

افزایش تردد در اصفهان/جریمه ۴۶۳۹ خودرو در یک روز

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۷۲۹

افزایش تردد در اصفهان/جریمه ۴۶۳۹ خودرو در یک روز

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از افزایش تردد در شهر اصفهان از روز ۱۴ فروردین خبر داد.

سرهنگ محمد رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از روز هشت فروردین برخورد قاطع پلیس با کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، تشدید شد، اظهار کرد: به دنبال اجرای این طرح حضور حداکثری پلیس به ویژه پلیس راهور در سطح شهرها را داشتیم و در این زمینه نیز مردم همکاری خوبی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از مردم اصفهان نسبت به عدم خروج از منزل به ویژه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین افزود: اما باید توجه داشت که روز ۱۴ فروردین شاهد حضور مردم در سطح شهر اصفهان بودیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به اعمال قانون چهار هزار و ۶۳۹ خودروی متخلف در ۱۴ فروردین به دنبال ورود به طرح زوج و فرد اشاره کرد و گفت: از آنجایی که در روزهای جمعه طرح زوج و فرد نداریم اما عصر روز گذشته نیز شاهد ترافیک نزدیک به روزهای عادی در شهر اصفهان بودیم.

وی گفت: همه شهروندان باید در بحران شیوع کرونا نسبت به سلامتی خود و دیگران توجه داشته باشند تا بتوانیم این بحران را با حداقل خسارت پشت سر بگذاریم.

کد خبر 417355

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان ترافيک طرح زوج و فرد اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد.

به گزارش تسنیم، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه‌های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • استارت سرد خودروسازی
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی