Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از چاینا دیلی، آزمایشگاه بیماری‌های عفونی چین اعلام کرده است آزمایش این واکسن بر روی شماری از داوطلبان در داخل کشور انجام شده و نتایج آن در ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد. 

 «چن لینگ» ویروس شناس چینی و از اعضای این آزمایشگاه می‌گوید آزمایش بر روی داوطلبانی از کشورهای دیگر بخصوص مناطقی که بشدت به ویروس کرونا آلوده شده‌اند می‌تواند باعث شناخت بیشتری از کارکرد واکسن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دانشمندان ارتش چین ابراز امیدواری کرده‌اند که با انجام آزمایش روی افرادی از کشورهای دیگر بتوانند تاثیرات مطلوب واکسن را افزایش دهند. 

چن گفت‌: ما توانسته‌ایم بسرعت ویروس کرونا را محدود و مهار کنیم اما مواردی که بتوانیم روی آن‌ها آزمایش‌های بیشتری انجام دهیم را در اختیار نداریم. 

وی افزود: وقتی قرار است تاثیرات و نتایج یک واکسن مورد تایید قرار گیرد و پوشش حفاظتی برای مردم باشد لازم است روی هزاران نفر مورد آزمایش قرار گیرد. 

 «چن وی»  از پزشکان و متخصصان ارتش چین هم می‌گوید: اگر آزمایش‌های واکسن در داخل کشور ایمن بودن آن را تایید کند امیدواریم بتوانیم روی داوطلبانی از کشورهای دیگر هم آن را آزمایش کنیم. 

وی که کارشناس بیماری‌های همه گیری در ارتش چین است، گفت: بسیاری از کشورهای دیگر مایلند با تیمی از متخصصان ارتش چین که او از اعضای آن است، همکاری داشته باشند. 

 «تایو لینا» کارشناس واکسن از شانگهای می‌گوید که کشورهایی نظیر آمریکا،  اسپانیا و ایتالیا که موارد زیادی از کرونا در آن‌ها گزارش شده است در کنار کشورهای دیگری چون آلمان و انگلستان گزینه‌های خوبی برای انجام آزمایش واکسن هستند. 

این واکسن که دانشمندان ارتش چین از آن می‌گویند اولین بار روز ۱۶ مارس بر روی ۱۰۸ نفر از داوطلبان در شهر ووهان مرکز استان هوبی کانون شیوع بیماری آزمایش شده است و نتایج آن تا پایان ماه جاری میلادی اعلام خواهد شد. 

منبع: روزنامه چاینا دیلی برچسب‌ها ویروس کرونا چین واکسن کرونا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چین واکسن کرونا ویروس کرونا چین واکسن کرونا کشورهای دیگر ویروس کرونا ارتش چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی با دستور کار "بررسی آخرین وضعیت پروژه های اقتصادی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان" در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای مذکور، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

در ادامه آخرین وضعیت طرح ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای برطرف کردن آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • اطلاعاتی جالب درباره جفت‌گیری عجیب‌ترین موجود جهان!
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد