Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@06:54:09 GMT

کمک ۱۱.۵ میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۹۷۵

کمک ۱۱.۵ میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام در سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: حامیان طرح اکرام ایتام در این استان سمنان، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد با اشاره به اینکه در سال گذشته افراد تحت حمایت طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا بیش از ۱۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان از حمایت حامیان خود بهره‌مند شدند، اظهار کرد: بر این اساس، ۱۳۰ درصد تعهد این نهاد در حوزه اکرام ایتام محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: استان گیلان با تحقق ۱۲۶ درصدی و استان فارس با تحقق ۱۲۵ درصدی در طرح اکرام در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه طرح محسنین، اکرام و ایتام و شفا با هدف جذب هر چه بیشتر کمک‌های نقدی و غیرنقدی و حمایت‌های معنوی برای کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان است، خاطرنشان کرد: حامیان می‌توانند ماهانه یا در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف کمک‌های خود را به فرزندان معنوی خود داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز جذب پویش جذب حامی در استان سمنان در سال جاری خاطرنشان کرد: تاکنون سه هزار حامی از اقشار و افراد مختلفی ازجمله کارمندان ورزشکاران، اساتید، بازاریان کسبه، معلمان، کارگران و سایر اقشار مردم در این پویش شرکت کرده‌ و حمایت از چهار هزار کودک نیازمند استان سمنان را بر عهده گرفته‌اند.

مسعودیان‌راد تصریح کرد: ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳، پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرسportal.emdad.ir در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

۱۲ هزار حامی، حمایت مادی و معنوی کودکان نیازمند استان سمنان را بر عهده دارند که ۷۵ درصد بومی استان و ۲۵ درصد خارج از استان هستند.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان کمیته امداد کودکان استان گیلان کمیته امداد استان سمنان طرح اکرام ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری