Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رسول رنگرزی مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : در حال حاضر دکتر سیدمحمد تقدیسی حیدریان، دکتر حسین حسین زاده، دکتر محمد رمضانی، دکتر خلیل آبنوس، دکتر مهرداد ایرانشاهی، دکتر محمود رضا جعفری، دکتر محمد حسین بسکابادی، دکتر امیر حسین صاحبکار، دکتر محمدجواد نجف زاده و دکتر غلامرضا کریمی موفق گردیدند در فهرست دانشمندان یک درصد پراستناد برتر ESI قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: علاوه بر این، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آخرین رتبه بندی یک درصد برتر دانشگاه‌های جهان در حوزه موضوعی داروشناسی و سم شناسی "Pharmacology & Toxicology" به لحاظ تعداد کل مقالات رتبه ۹۶ جهانی، به لحاظ تعداد استنادات رتبه ۱۶۷ جهانی و به لحاظ تعداد مقالات پراستناد با ۳۲ مقاله رتبه ۶۱ جهانی " اول کشوری" را دارد.

مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه در حوزه موضوعی پزشکی بالینی "Clinical Medicine" توانسته در رتبه بندی یک درصد برتر دانشگاه‌های جهان به لحاظ تعداد کل مقالات رتبه ۷۷۹ جهانی و به لحاظ تعداد مقالات پراستناد با ۳۸ مقاله پراستناد رتبه سوم در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را کسب نماید.

رنگرزی افزود: که این دانشگاه در سال گذشته در عرصه‌های بین المللی در تمامی نظام‌های رتبه بندی دانشگاه‌های جهان نظیر تایمز، لایدن و شانگ‌های ارتقاء داشته و جایگاه شاخص را کسب نموده است و این امر نشان دهنده این مطلب است که خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی مشهد علاوه بر تلاش خستگی ناپذیر در حوزه سلامت مردم و جامعه، در حوزه پژوهش، فناوری و آموزش فعال و پرشتاب حرکت و افتخارآفرینی می‌کند.   انتهای پیام//ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشمندان ایرانی پزشکی بالینی دارو شناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد لحاظ تعداد یک درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد