Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:46:34 GMT

حامیان طرح اکرام ایتام سمنان ۱۱۵ میلیارد ریال کمک کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۵۰۴

حامیان طرح اکرام ایتام سمنان ۱۱۵ میلیارد ریال کمک کردند

محسن مسعودیان راد روز شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: بر این اساس ۱۳۰ درصد تعهد کمیته امداد استان سمنان در حوزه اکرام ایتام محقق شد و در این شاخص در جایگاه نخست کشوری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین، اکرام، ایتام و شفا با هدف جذب هرچه بیشتر کمک‌های نقدی و غیر نقدی و حمایت‌های معنوی برای کودکان نیازمند مشمول حمایت کمیته امداد استان سمنان است، خاطرنشان کرد: حامیان می‌توانند ماهانه و یا در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف کمک‌ها را به فرزندان معنوی خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ادامه داد: سه هزار حامی از اقشار و افراد مختلف از جمله کارمندان، ورزشکاران، اساتید، بازاریان، کسبه، معلمان، کارگران و سایر اقشار مردم در پویش جذب حامی شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: حامیان در این طرح حمایت چهار هزار کودک نیازمند استان سمنان را برعهده گرفتند.

مسعودیان راد ابراز داشت: ۱۲ هزار حامی، حمایت مادی و معنوی کودکان نیازمند استان سمنان را بر عهده دارند که ۷۵ درصد بومی استان و ۲۵ درصد خارج از استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به شرایط فعلی کشور و حاکم شدن شرایط اقتصادی به دلیل شیوع کرونا، ابراز داشت: حامیان طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا کمک هر چه بیشتر به فرزندان معنوی داشته باشند.

ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳، پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس https://portal.emdad.ir در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

برچسب‌ها سمنان کمیته امداد امام خمینی (ره) فقر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان کمیته امداد امام خمینی ره فقر سمنان کمیته امداد امام خمینی ره فقر کمیته امداد امام خمینی استان سمنان اکرام ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی