Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی گفت: رویکردهای جدید بسیج دانشجویی مورد پذیرش است و این نوع سازماندهی‌ها باید مطابق با دو هدف اصلی؛ یعنی کادرسازی و نقش‌آفرینی انجام شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار غلامرضا سلیمانی با حضور در معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی، ضمن گفتگو با اعضای این معاونت، از فعالیت‌ها و اقدامات صورت‌گرفته در حوزه عملیات جهادی مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با حضور در جمع هیئت‌رئیسه و معاونت‌های مأموریتی سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج یعنی به‌کارگیری نیروهای مردمی؛ لذا ساختارها و امکانات شما باید به‌گونه‌ای باشد که این امر محقق شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: رویکردهای جدید شما مورد پذیرش است و کاملاً صحیح بیان شده است. این نوع سازماندهی‌ها باید مطابق با دو هدف اصلی شما یعنی کادرسازی و نقش‌آفرینی انجام شود و فراگیری آن در سطح استان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سلیمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: نقش‌آفرینی دانشجویان بسیجی بر اساس مسئله‌محوری است و استقبال و تأیید رهبری در این اواخر یک تأکید هم داشت که آن استمرار این حرکت است.

وی با توجه به فعالیت‌های جدید سازمان بسیج دانشجویی در حوزه‌های حکمرانی جدید و رشد فناوری و سرعت گسترش و عمق نفوذ آن تأکید کرد: باید از این ظرفیت‌ها در برنامه‌ریزی‌ها بهره برد، دوره دیوان‌سالاری دیجیتال شروع شده؛ لذا حکومت‌ها باید از این فضاها استفاده کنند وگرنه عقب می‌مانند و غیر از اینها بهره می‌برند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص استقلال نسبی سازمان بسیج دانشجویی نیز گفت: نخستین شرط استقلال نسبی، استقلال در برنامه‌ریزی است و سازمان بسیج دانشجویی زیرساخت این شرایط را دارد و این قضیه دور از دسترس نیست و ضروری است اجرا شود.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی سازمان بسیج مستضعفین سردار غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج دانشجویی نقش آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم