Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران در یادداشتی در روزنامه گاردین تاکید کرد که تحریم‌های آمریکا روند مبارزه ایران با ویروس کرونا را مختل کرده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی شهردار تهران در یادداشتی در روزنامه انگلیسی گاردین شدیدا از تحریم‌های آمریکا در شرایط شیوع ویروس کرونا و جنگ کشور‌ها با این ویروس انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این یادداشت نوشته است، من به عنوان شهردار تهران روزنامه مشاهده میکنم که جان‌های مردم به دلیل کمبود اقلام پزشکی و دارو از دست میرود.

وی تاکید کرد که اکنون زمان سیاست‌های انتقامجویانه نیست.

حناچی افزود: هجوم ویروس کرونا یک واقعیت را برای ما روشن کرده است؛ هیچ شهر یا هیچ ملتی نمیتواند در برابر بحران‌های جهانی بی تفاوت باشد هرچند که این بحران بسیار از ما دور باشد.

در حالیکه معیار‌های حکومتداری طی قرن گذشته این بوده است که جهانی فکر کنیم، اما محلی اقدام کنیم، امروز ما باید هم جهانی و هم محلی فکر و اقدام کنیم.

شهردار تهران در ادامه یادداشت خود آورده است، در ایران مدیران شهری با یک بحران بی سابقه در حوزه بهداشت عمومی مواجه هستند. تا دوم آوریل ۳۱۶۰ نفر به خاطر ویروس کرونا فوت کرده و بیش از ۵۰ هزار نفر مبتلا شده اند. سرعت ابتلا هنوز کند نشده و بیشتر آن‌ها نیز در تهران هستند؛ شهری که من شهردار آن هستم.

در حال تکمیل..

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حناچی تحریم های امریکا جنگ با کرونا شیوع ویروس کرونا شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند