Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@21:57:42 GMT

فیفا خیال پرسپولیس را راحت کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۶۴۰

فیفا خیال پرسپولیس را راحت کرد

با قانون جدیدی که فیفا وضع کرده، کورسوی امیدی برای باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است.

به گزارش شریان نیوز،فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به تازگی قانونی وضع کرده است که به نظر می‌رسد کمی خیال باشگاه‌ها را راحت کرده است.

این قانون می‌گوید: در صورتی که پنجره نقل‌وانتقالات یک تیم به دلیل عدم پرداخت بدهی از سوی آن باشگاه توسط فیفا بسته شود، هر زمان که آن بدهی پرداخت شد پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه موردنظر باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال: اگر پرسپولیس از فعالیت در ۳ پنجره نقل‌وانتقالات محروم شود، هر زمان که بدهی خود را بپردازد، فیفا محرومیت پرسپولیس را می‌بخشد و این تیم می‌تواند از پنجره بعدی در نقل‌وانتقالات فعالیت کند.

حالا وضع این قانون در فیفا باعث شده تا کورسوی امیدی برای باشگاه پرسپولیس به وجود بیاید. مسئولان پرسپولیس این روزها به شدت درگیر تهیه پول و تسویه حساب با طلبکاران خصوصا آن‌ها که پرونده‌شان به فیفا کشیده شده، هستند. در این میان خیال باشگاه پرسپولیس راحت است که اگر نتوانستند بدهی‌ها را به طور کامل بپردازند و فیفا این باشگاه را از حضور در بازار نقل‌وانتقالات محروم کرد، این باشگاه می‌تواند تا قبل از فرا رسیدن پنجره نقل‌وانتقالات بعدی پول شاکی‌های خود را تهیه و پرداخت کند تا اجازه فعالیت در نقل‌وانتقالات را بگیرد.

منبع: شریان

کلیدواژه: پنجره نقل وانتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است

نشریه اسپانیایی مارکا گل تماشایی بازیکن ایرانی شاغل در جی لیگ ژاپن را لایق قرار گرفتن در میان نامزدها کسب جایزه زیباترین گل سال دانسته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گل از راه دور شهاب زاهدی، بازیکن تیم آویسپا فوکوکای ژاپن مقابل تیم گامبا اوزاکا از فاصله 70 متری نه تنها در قاره کهن بلکه در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است.

در فضای مجازی بسیاری از کاربران با مشاهده این گل، آن را شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش به عنوان زیباترین گل سال دانسته‌اند و نشریه مارکای اسپانیا نیز این موضوع را تأیید کرده و گل زاهدی را شایسته حداقل قرار گرفتن در میان نامزدهای کسب جایزه فیفا پوشکاش توصیف کرده است.

مارکا در این باره نوشته است: « فیفا را خبر کنید. گل تماشایی از فاصله 70 متری که باید کاندیدای جایزه پوشکاش باشد.»

فیلم سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن

شهاب زاهدی برای زدن این گل، پس از دریافت توپ در نیمه خودی، متوجه جلو آمدن دروازه‌بان حریف شد و بلافاصله از همان محل توپ را به سمت دروازه حریف شوت و آن را به تور چسباند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است
  • تهدید ویسی علیه سازمان لیگ: تا فیفا و CAS می‌روم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم