Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:21:20 GMT

یاوه گویی های مقامات کاخ سفید نشانه ضعف وحقارت است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۷۶۱

یاوه گویی های مقامات کاخ سفید نشانه ضعف وحقارت است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت السلام سید مهدی قریشی در واکنش به هجمه مقامات آمریکایی علیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) پیامی صادر کرد، در این بخش از پیام آمده است، به خوبی مستحضرید که بدخواهان و یاوه گویان آمریکایی در طول چهاردهه از سرافرازی و پیروزی‌های انقلاب اسلامی نیت پلید و دشمنی‌های خود را در هر فرصتی آشکار ساخته و به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی هستند که با فضل الهی در همه آنها تا به امروز ناکام بوده و خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام می‌افزاید، حال که در این روزها مقامات خبیث آمریکایی در ایام مقابله جهانی با ویروس کرونا اقدامات موفقیت آمیز جمهوری اسلامی و نهادهای انقلابی را می‌بینند و خود در مقابله با این ویروس عاجزند با لجن پراکنی های خود به دنبال تضعیف اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برآمده اند و این خود مدال افتخار دیگریست بر اقدامات جهادی این ستاد که سال‌ها با هوشمندی امام راحل منشأ اقدامات شایسته در بحران‌های مختلف بوده است.

در ادامه این پیام آمده است، اینجانب ضمن حمایت و پشتیبانی قاطعانه از اقدامات جهادی و تأثیر گذار این ستاد در حوزه‌های مختلف، بهداشتی ودرمانی، آموزشی، محرومیت زدایی و … یاوه گویی های مقامات کاخ سفید را نشانه ضعف و زبونی و حقارت جاودانه آنان دانسته و این واکنش‌ها را استمرار همان دشمنی‌های قدیمی میدانم که ملت ایران را قوی‌تر و مستحکم‌تر از پیش کرده و ملت ما را در مسیر تحقق گام دوم انقلاب مصمم‌تر خواهد کرد.

کد خبر 4891845

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب طرح غربالگری گرگان شهرکرد روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان با اشاره به وجود ۷۹ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، امید کهربایی در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه با رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: هم اکنون 79 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان سمنان هستند.

نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان سمنان افزود: از این تعداد، هشت نفر زن و 71 نفر مرد هستند، که ستاد دیه استان سمنان در تلاش است تا زمینه آزادی این افراد را فراهم کند. 

کهربایی از آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: این افراد با بدهی 30 میلیارد ریالی به همت خیران استان سمنان آزاد شده‌اند.

 وی با اشاره به اقدامات سال گذشته ستاد دیه استان سمنان عنوان کرد: در سال گذشته 116 نفر زندانی با بدهی بیش از 500 میلیارد ریالی طعم آزادی را چشیدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان تصریح کرد: این زندانیان فقط با پرداخت 53 میلیارد ریال کمک از سوی ستاد دیه آزاد شده‌اند و پیگیری برای گذشت شکات و اعطای تسهیلات بانکی از دیگر اقدامات این ستاد برای آزادی این زندانیان بود.

حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری؛ رئیس کل دادگستری استان سمنان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات ستاد دیه این استان در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد ابزار امیدواری کرد تا این دست اقدامات در آینده گسترش پیدا کند.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند و چشم‌گیر برخی استان‌ها در آزادی زندانیان تصریح کرد: باید با استفاده از تجارب این استان‌ها و همچنین بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت صنعتگران و خیران استان سمنان در راستای کمک به آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان تلاش بیشتری کرد.

حجت‌الاسلام اکبری با تأکید بر تلاش همه مسئولان ذیربط در راستای کمک به آزادی زندانیان افزود: تلاش در راستای رفع مشکل زندانیان جرائم غیرعمد باید سرعت بیشتری بگیرد تا شاهد آن باشیم که زندانیان جرائم غیرعمد در زندان باقی نمانند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟