Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه ۱۶ فروردین ۱۲۲ نفر شامل ۶۸ مرد و ۵۴ زن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۷ بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، ۱۲ بیمار از شهرستان دشتستان، دو بیمار ساکن شهرستان بوشهر، دو بیمار ساکن شهرستان گناوه و یک بیمار ساکن شهرستان دیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیماران جدید ساکن شهرستان بوشهر زن و شوهر ۳۰ ساله و ۳۴ ساله هستند و با بستگانی که نمونه آزمایش آنان قبلاً مثبت اعلام‌شده بود در ارتباط بوده‌اند و در حال حاضر با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

کشمیری اظهار داشت: ۱۲ مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان دشتستان هستند که ۸ نفر از آنان با بیماری که قبلاً نمونه آزمایش وی مثبت شده بود نسبت فامیلی دارند و همه این ۸ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند.

وی ادامه داد: حال عمومی دو بیمار دیگر دشتستانی نیز که دو زن ۳۱ ساله و ۶۴ ساله هستند و با اقوامی که نمونه آزمایش آنان قبلاً مثبت اعلام‌شده بود در ارتباط بوده‌اند نیز خوب گزارش‌شده است و پس از ترخیص در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

دبیر ستاد کرونا در استان بوشهر اضافه کرد: از دو مورد باقیمانده در آمار امروز مبتلایان به کرونا در دشتستان نیز یکی خانمی ۳۷ ساله و ساکن شهرستان دشتستان است که نمونه آزمایش مادر وی در روزهای گذشته مثبت اعلام شد و فرد دیگر نیز آقایی ۷۱ ساله، راننده آژانس و ساکن استان فارس است هر دو بیمار در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: دو مورد جدید دیگر نیز پدر و پسر یک خانواده و ساکن شهرستان گناوه هستند که در روزهای گذشته مادر این خانواده نمونه آزمایش کرونای وی مثبت اعلام‌شده بود.

کشمیری گفت: آخرین مورد مثبت اعلام‌شده نیز خانمی ۲۸ ساله ساکن و شهرستان دیلم است که نمونه آزمایش همسرش نیز در چند روز گذشته مثبت اعلام‌شده بود.

۱۰۲ نفر ترخیص شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۵۴ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۲۲ نفر) تاکنون ۱۰۲ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۳ نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، گفت: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، دور همی و مهمانی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در تجمع نگرانی‌هایی وجود دارد، تجمع موجب شعله‌ور شدن کرونا شده و اگر این بیماری گسترش پیدا کنند ممکن است قابل جبران نباشد.

کد خبر 4891812

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه شیراز شهرستان دشتستان شهرستان دیلم بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب طرح غربالگری گرگان شهرکرد روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ضدعفونی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کرونا در استان بوشهر مثبت اعلام شده منزل تحت مراقبت نمونه آزمایش ساکن شهرستان حال عمومی دیگر نیز دو بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند شنبه شب در نشست با فرماندار شهرستان جم، خاطر نشان کرد: تعامل مطلوبی بین بنیاد مسکن و بانک‌های عامل در زمینه اعطای تسهیلات برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی وجود دارد.

وی گفت: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در خصوص آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی محرومین استان بوشهر تصریح کرد: این واحدها بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت است که برای هر واحد مسکونی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان و جمعاً ۱۷۵ میلیارد تومان به صورت تسهیلات پرداخت می‌شود.

برومند، از افتتاح ۷۵۰ واحد مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در دهه حساب ۱۰۰ امام و سالروز تأسیس بنیاد مسکن در سال جاری خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) سال آینده پنج هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی شامل چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکن روستایی و هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در ادامه ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده، در خصوص طرح نهضت ملی مسکن و برنامه‌های پیش‌روی بنیاد مسکن را تشریح کرد.

فرماندار شهرستان جم نیز در این نشست ضمن تأکید بر همکاری و هم افزایی بیشتر مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های ملی نهضت مسکن، به بیان دیدگاه‌ها خود و نیازهای شهرستان پرداخت و خواستار تسریع در اجرای این پروژه‌ها شد.

سید محمد احمدپور، بنیاد مسکن را یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان شد و ابراز امیدواری کرد با تعامل و همراهی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود.

وی، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی به برخی مشکلات روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با جلب مشارکت مردمی در عمران روستاها و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه‌ای، ایمن سازی سکونت گاه‌ها و مقاوم سازی مسکن و تعامل ویژه با دستگاه‌های مرتبط می‌توان خدمات بیشتر و بهتر به روستاییان ارائه داد و پس از این نیز ما تلاش خواهیم کرد تعامل بیشتری با این نهاد انقلابی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات محرومین جامعه داشته باشیم.

کد خبر 6096738

دیگر خبرها

  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد