Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:25:31 GMT

۳۳۶ هزار نفر در جاده‌های استان مرکزی تب سنجی شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۲۳۶

۳۳۶ هزار نفر در جاده‌های استان مرکزی تب سنجی شدند

دکتر «محمد محمدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد سرنشینان بیش از ۹۸ هزار خودرو را شامل می‌شود که در بین آنان ۹۵۲ نفر دارای علایم شناسایی و به مراکز تعیین شده ارجاع داده شدند.

وی بیان کرد: در راستای طرح غربالگری سلامت مسافران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ۲۴ پایگاه جمعیت هلال احمر استان مرکزی متشکل از امدادگران، نجاتگران و جوانان فعال بود که در هر پست به طور میانگین روزانه سه تا چهار نفر نیرو حضور داشتتند و به مردم ارایه خدمت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: طرح غربالگری سلامت جمعیت هلال احمر تا ۱۲ فروردین ماه جاری تعیین شده بود، اما بر اساس ابلاغیه سازمان این طرح تا ۱۴ فروردین ماه جاری ادامه داشت.

دکتر محمدی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی در این مدت علاوه بر آموزش مقابله با شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی، پنج هزار پوستر و بروشور آموزشی را نیز بین مسافران توزیع کرد.

وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر استان مرکزی آمادگی هر نوع همکاری برای کاهش شیوع ویروس کرونا را دارد.

نخستین مورد مثبت به ویروس کرونا در استان مرکزی پس از استان قم در اول اسفندماه سال ۹۸ مشاهده شد و بر اساس آخرین آمار یک‌هزار و ۲۱۴ نفر در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان مرکزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بهداشت و سلامت جمعیت هلال احمر استان مرکزی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود