Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، در همین حال منابع عراقی به وبگاه المعلومه گفتند که الزرفی در ادامه اسامی وزرای پیشنهادی خود را نیز به پارلمان خواهد فرستاد.

به نوشته خبرگزاری رسمی عراق (واع)؛ الزرفی در نامه خود به پارلمان  اولویت‌ها و برنامه‌های اقتصادی، سیاسی و سیاست خارجی و همچنین مبارزه با شیوع کرونا را ذکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به این خبرگزاری گفت که برنامه خود را به پارلمان فرستاده و منتظر است تا جلسه تصویب برنامه‌هایش در پارلمان مشخص شود. 

الزرفی مدعی شد که گروههای سیاسی به او وعده حمایت داده‌اند و گفت که اعضای کابینه خود را از میان «کارمندان متخصص» تکمیل کرده و تا ۴۸ ساعت آتی مشخصات آن‌ها را طبق قانون اساسی به پارلمان ارائه خواهد داد.

نخست‌وزیر مأمور به تشکیل کابینه عراق در بیان جزئیات برنامه خود گفت که این برنامه مختصر است و بر سه محور تکیه دارد که مهم‌ترین آن بحث اقتصادی است و طی آن تمامی وزارتخانه‌های غیر مولد برچیده خواهند شد یا بودجه آن‌ها کاهش پیدا خواهد کرد. الزرفی پرونده تظاهرات مردمی و بحث بهداشت و مبارزه با شیوع کرونا را نیز از مهم‌ترین اولویت‌های دولت خود دانست.

الزرفی همچنین در خصوص سیاست خارجی خود گفت که اجازه هیچ گونه درگیری خارجی در خاک عراق را نخواهد داد و در این خصوص با ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا نیز رایزنی کرده است.

او به این خبرگزاری گفت که برنامه خود را به پارلمان فرستاده و منتظر است تا جلسه تصویب برنامه‌هایش در پارلمان مشخص شد. 

الزرفی مدعی شد که گروههای سیاسی به او وعده حمایت داده‌اند و گفت که اعضای کابینه خود را از میان «کارمندان متخصص» تکمیل کرده و تا ۴۸ ساعت آتی مشخصات آن‌ها را طبق قانون اساسی به پارلمان ارائه خواهد داد.

310311

کد خبر 1372546

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عدنان الزرفی عراق پارلمان عراق برنامه خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حبیب زاده پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری کنکور سراسری در قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب با احتساب ۱۰ هزار و ۹۶۴ داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب شرکت کردند.

نماینده سازمان سنجش در قم بیان کرد: داوطلبان کنکور سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حبیب زاده ابراز کرد: در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا و در گروه آزمایشی تجربی از مجموع ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا از استان قم در حال رقابت هستند.

وی ادامه داد: در گروه آزمایشی انسانی نیز از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

نماینده سازمان سنجش در قم خاطرنشان کرد: داوطلبان گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی عصر پنجشنبه و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6088483

دیگر خبرها

  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم