Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:31:14 GMT

ضدعفونی روستا‌های استان سمنان توسط بسیجیان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۱۷۸

ضدعفونی روستا‌های استان سمنان توسط بسیجیان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالله قربانیان مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: درراستای کنترل شیوع و بروز بیماری کرونا کارکنان بسیجی اداره کل دامپزشکی استان به همراه سایر همکاران بسیجی سازمان جهاد کشاورزی با عنوان گروه جهادی حیدریون و مشارکت دهیاری روستای فولاد محله اقدام به ضدعفونی محیطی در روستای فولاد محله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این اقدام ۱۰۰ لیتر ضدعفونی از سوی اداره کل دامپزشکی استان سمنان تهیه شد و با تعداد ۳ دستگاه خودرو عملیات ضدعفونی محوطه‌های روستای فولاد محله انجام شد.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه همه ما باید به‌نوعی برای مقابله به شیوع کرونا انجام وظیفه کنیم تصریح کرد: پزشکان و پرستاران و در مجموع کادر درمانی به‌عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و جان خود را برای حفظ سلامتی مردم در کف دست قرار دارند و ازاین‌رو همه ما باید به‌نوعی به کمک مدافعان سلامت برویم و باری را از روی شانه‌های آنان برداریم.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مقابله با ویروس کرونا سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ضدعفونی روستاها استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سیلاب اخیر به بخش زراعی و باغی استان ۳۹۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد جواد تشکری امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی استان، خسارات وارده به بخش باغی و زراعی شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، بجنورد، جاجرم در سیلاب اخیر ۳۹ میلیارد تومان است.

وی افزود: بیشترین خسارت در سنخواست از توابع شهرستان جاجرم به میزان ۲۵ میلیارد تومان گزارش شد.

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: وقوع سیلاب به ۷۲۸ هکتار از مزارع و ۹۰ هکتار از باغ‌های سنخواست خسارت وارد کرد.

تشکری با تاکید بر اینکه بیمه کشاورزی تنها و مؤثرترین روشی است که دولت می‌تواند از طریق آن برای جبران بخشی از خسارت‌ها به کشاورزان و باغداران کمک کند، تصریح کرد: به ۵۸ کیلومتر از جاده‌های بین مزارع ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.

وی از خسارت سیل به ۱۴ کانال، استخر، آب‌بند و پنج رشته قنات در اسفراین و چهار واحد دامپروری خبر داد.

کد خبر 751072

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان