Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: دانشگاه علم و فرهنگ از امروز ۱۶ فروردین ماه ۹۹ کلاس‌های درس برخط (آنلاین) خود را آغاز کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، سید سعیدهاشمی رئیس دانشگاه علم وفرهنگ گفت: کلاس‌های درس به صورت برخط (آنلاین) از امروز ۱۶ فروردین ماه دردانشگاه علم و فرهنگ برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در پی تداوم شرایط موجود جامعه، با توجه به بخشنامه وزارت علوم، رویکرد حمایت از حقوق مادی و معنوی دانشجویان و همچنین بهره‌برداری حداکثری از امکانات آموزشی موجود با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت آموشی، اداره فناوری اطلاعات و سایر همکاران دانشگاه امکان ارائه کلاس‌های این دانشگاه به صورت مجازی فراهم شد.

 

رییس دانشگاه علم وفرهنگ افزود: ارائه راهکار‌های عملیاتی برای ارائه آموزش‌های آنلاین از دغدغه‌های مسئولین دانشگاه بود که این مهم انجام شد و از صبح امروز ۱۶ فروردین ماه کلاس‌های این دانشگاه با روال عادی حضور استاد و دانشجو به صورت برخط (آنلاین) تشکیل شد و دانشجویان در کلاس‌های پیش‌بینی شده برای ترم جاری به صورت مجازی شرکت کردند.

 

هاشمی ضمن تشکر از اساتید و دانشجویان برای همکاری موثرشان در برگزاری کلاس‌های مجازی این دانشگاه اظهار کرد: در تعطیلات نوروز بیش از ۱۰ جلسه تست و آموزش با حضور دانشجویان و اساتید محترم برگزار شد که این همکاری در برگزاری موفقیت آمیز کلاس‌های آنلاین تاثیر زیادی داشت.

 

وی تصریح کرد: بدیهی است که تا عادی شدن شرایط جامعه و امکان حضور فیزیکی افراد، روند آموزش‌های مجازی در این دانشگاه ادامه خواهد داشت و قطعا همکاری مستمر دانشجویان عزیز و اساتید گرامی در موفقیت دانشگاه تاثیر بسزایی دارد.

 

رییس دانشگاه علم و فرهنگ تاکید کرد: برنامه آموزشی کلاس‌های مجازی دقیقا طبق برنامه‌های کلاسی عادی پیگیری می‌شود و در روز اول برای ساعاتی حضور همزمان بیش از ۱۰۰۰ دانشجو به صورت آنلاین داشتیم که این امر قابل توجه است.

 

هاشمی تاکید کرد: طبیعی است که تا جا افتادن این شیوه با اشکالاتی جزیی مواجه باشیم، ولی خوشبختانه در روز اول با اشکالات کمی مواجه بودیم و تلاش براین است تا مشکلات موجود نیز در سریع‌ترین زمان حل شود و پیش بینی می شود که ان شاء الله تا چند روز آینده بدون مشکل خاصی و با حضور حداکثری دانشجویان و اساتید برگزاری کلاس‌ها را داشته باشیم. هرچند امیدواریم هر چه سریع‌تر بحران ویروس کرونا تمام شده و شرایط عادی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید هاشمی دانشگاه علم و فرهنگ کلاس های الکترونیکی وزارت علوم دانشگاه علم و فرهنگ ۱۶ فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی در این باره را مشاهده می کنید.

کد خبر 847218 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد