Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احمد حسین زادگان در بازدید میدانی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از نقاط مختلف استان در شهرستان بابل با اشاره به این که وضعیت همه شهرستان ها بصورت روزانه از طریق ویدئوکنفرانس رصد و پایش می شود، گفت: با طرح ها و برنامه های جدیدی که از سوی ستاد ملی ابلاغ خواهد شد و تداوم همراهی مردم بر کرونا غلبه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در بابل با اشاره به این که وضعیت و شرایط همه شهرستان ها را بصورت ویدئوکنفرانس مستمرا رصد می کنیم، افزود: امروز برای بازدید از بخش های مختلف در بابل، مرکز مراقبت های ویژه تنفسی و خداقوت به دست اندرکاران این امر خطیر به این شهرستان آمده ایم.

وی این مجموعه را شبه بیمارستان همراه با رادیولوژی، آزمایشگاه، کادر درمانی، تخت های استاندارد و نیروی انسانی کافی دانست و یادآور شد: در روزهایی که در پیک شیوع کرونا و نگران آینده بودیم برای تجهیز این مجموعه ها در شرق، مرکز و غرب استان مکاتبات لازم را انجام دادیم و امروز با کمک دستگاه های مختلف از جمله سپاه بویژه نیروی زمینی سپاه و کمک استان های دیگر این مجموعه تجهیز شده است.

استاندار ادامه داد: در سیلی که 21 استان درگیر شدند مردم ما نیز در کنار بقیه استان ها بودند و همه به کمک هم رفتند و این در واقع از ویژگی های نظام مردمسالاری دینی در تفاوت با دیگر نظام هاست.

حسین زادگان همچنین از بخش تولید ماسک، گان و اقلام کادر درمانی در این مجموعه بازدید کرد و افزود: علیرغم کمک های روزانه دولت در این بخش، بدلیل حجم نیازها و غافلگیری که در تهیه آن پیش آمد، مردم ما و نیروهای جهادی در جای جای استان پای کارآمدند.

وی از ستاد مردمی شکل گرفته و خیرین در این شهرستان و در نقاط مختلف استان قدردانی کرد و گفت: از رسانه ها که بطور ویژه پای کار بودند و در ایام تعطیلات مطبوعات با بهره گیری از فضای مجازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم را انجام دادند، قدردانی می کنم.

مقام عالی دولت در مازندران از بازاریان عزیز نیز تشکر ویژه نمود و اظهار داشت: اگر همکاری این عزیزان نبود همچنان در پیک شیوع این ویروس قرار داشتم.

استاندار مازندران ابراز امیدواری کرد که با ابلاغ طرح ها و برنامه های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا و همراهی مردم هرچه زودتر بر این بیماری غلبه کنیم و گفت: این ویروس براحتی از کشور خارج نمی شود مگر آن که با همکاری مردم و شناسایی این ویروس، زنجیره انتقال آن قطع شود.   

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازدید ازاجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم

بارندگی‌های چند روز اخیر در برخی از مناطق کشورمان بی سابقه بود به ویژه در نقاط کویری و گرم و خشک که حتی منجر به جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها شد. این بارش‌ها در نقاط مختلف استان خراسان رضوی نیز رخ داد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت بارندگی و جاری شدن سیلاب را در نقاط مختلف شهر انابد در استان خراسان رضوی را به نمایش گذاشت.

منبع: مهدی غروی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی (ره) + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود