Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یکی از قوانین رشته فوتبال، برای یک دوره در مسابقات المپیک تغییر خواهد کرد.
به گزارش آریا، در پی به تعویق افتادن مسابقات المپیک توکیو که قرار بود در سال 2020 برگزار شود ولی حالا به سال 2021 منتقل شده است، فیفا از افزایش بازه محدودیت سنی بازیکنان برای شرکت در رقابت‌های فوتبال مردان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که قبلا فقط بازیکنان زیر 23 سال اجازه شرکت در این مسابقات را داشتند، در سال 2021 بازیکنان زیر 24 سال می‌توانند در رشته فوتبال بازی کنند.
به نقل از گاردین، این تصمیم پس از تاثیر شیوع ویروس کرونا بر مسابقات المپیک گرفته شده است. بدین ترتیب بازیکنانی که مجاز بودند در المپیک 2020 بازی کنند، سال بعد هم فرصت حضور در این رقابت‌ها را خواهند داشت. برخلاف فوتبال زنان که محدودیت سنی ندارد، 16 تیم فوتبال مردان حاضر در المپیک مثل همیشه مجاز هستند تا سه بازیکن بزرگ‌تر از سن معیار هم در اختیار داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: المپیک 2021 توکیو محدودیت سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی پارا قایقرانی آبهای آرام کشورمان با ترکیب ۴ ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی جهان و انتخای المپیک پاریس شد. این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌ پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.

سید مرتضی توکلی داور بین‌المللی آبهای آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ یک جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی پاراکانو جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در سگد مجارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6096886

دیگر خبرها

  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد