Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:18:45 GMT

ثبت 550 هزار تماس ورودی و خروجی در مرکز 122 آبفای قم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۵۹۱

ثبت 550 هزار تماس ورودی و خروجی در مرکز 122 آبفای قم

رئیس مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: در سال 98 بیش از 550 هزار تماس ورودی و خروجی در کارنامه فعالیت‌های ارتباطی این مرکز به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی‌اصغر جعفری در گزارشی به تشریح خدمات و اقدامات مرکز 122 آبفای استان قم در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: در سال 98 بیش از 550 هزار تماس ورودی و خروجی در کارنامه فعالیت‌های ارتباطی این مرکز به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 284 هزار تماس تلفنی با مرکز 122 قم برقرار شده است، گفت: این میزان تمام نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با 8 درصد افزایش مواجه بوده که نشان از توجه مردم به استفاده از خدمات غیرحضوری است.

رئیس مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب استان قم بیشترین تماس‌های ورودی به این مرکز را در حوزه خدمات امور مشترکین از جمله صورتحساب، خدمات واگذاری انشعاب و  تغییرات انشعاب اعلام و خاطرنشان کرد: خدمات فوریتی شامل اعلام حوادث انشعاب و شبکه و قطع یا افت فشار آب در رتبه دوم تماس با این مرکز قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به تماس‌های خروجی مرکز 122 آبفای قم، از حدود 284 هزار تماس با مشترکین از سوی این مرکز در سال گذشته خبر داد و گفت: تماس‌های خروجی به دو صورت  پیام‌های صوتی و گفتگوی همکاران مرکز با مشترکین انجام می‌شود.

جعفری با بیان اینکه از تعداد تماس‌های برقرار شده با مشترکین بیش از 243 هزار مورد پیام صوتی در زمینه اطلاع‌رسانی قطع آب، پیام محافظت از کنتور در زمستان، وصول مطالبات، ارائه خدمات غیرحضوری و... بوده است، ابراز داشت: بیش از 40 هزار تماس نیز توسط همکاران مرکز در زمینه نظرسنجی، ارائه نتیجه پیگیری مشکلات به مردم، پیگیری درون‌سازمانی و هماهنگی‌های موردنیاز با مشترکین انجام شده است.

وی مرکز 122 را جامع‌ترین درگاه ارتباطی شرکت آب و فاضلاب با مشترکان توصیف کرد و با بیان اینکه 54 موضوع خدمت برای ارائه به مردم در این مرکز تعریف شده است گفت: این خدمات شامل تمام درخواست‌های مشترکین در همه حوزه‌های مرتبط با شرکت آب و فاضلاب می‌شود.

رئیس مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب استان قم فعالیت بدون وقفه و شبانه‌روزی را از دیگر مزیت‌های این مرکز برشمرد و یادآور شد: مشترکین در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند همه خدمات موردنیاز خود شامل درخواست‌های خرید انشعاب، خدمات پس از فروش و صورتحساب را از این مرکز دریافت کنند.

وی ارائه خدمات غیرحضوری را جز سیاست‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم و در راستای اهداف دولت الکترونیک دانست و تأکید کرد: سال گذشته با خدماتی که مشترکان از مرکز 122 آبفای استان دریافت کردند از مراجعه حضوری 60 هزار مشترک به مناطق شرکت آب و فاضلاب و دفاتر پیشخوان جلوگیری به عمل آمد.

پایان خبر/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب فاضلاب قم علی اصغر جعفری مرکز 122 تماس تلفنی خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان قم مرکز 122 آبفای هزار تماس سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی

امتداد - قائم مقام پیام رسان بله گفت:تعداد تماس‌های روزانه از طریق پیام رسان بله در زمان حج ۱۴۰۲ به بیش از یک میلیون تماس رسید.همچنین این پیام رسان آمادگی دارد تا در حج امسال نیز به حجاج گرامی خدمات صوتی و تصویری و خدمات تهیه ارز مسافرتی ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، امین تجملیان، قائم مقام پیام رسان بله با اعلام این خبر گفت: این میزان تماس از طریق پیام رسان بله در حالی است که بسیاری از حجاج ارز مسافرتی خود را نیز سال گذشته از طریق این پیام رسان خریداری کرده اند.

وی افزود:امسال نیز حجاج گرامی می‌توانند همچون سال گذشته به راحتی ارز مسافرتی خود را از طریق پیام رسان بله تهیه کنند. همچنین تماس صوتی و تصویری به صورت فردی و گروهی از دیگر قابلیت‌‌های بله برای حجاج است تا تجربه این سفر معنوی را با اعضای خانواده‌ و دوستان‌ خود به اشتراک بگذارند.

امین تجملیان، اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که کشور عربستان برای برقراری تماس اینترنتی دارد، حجاج ایرانی بهتر است از پیام‌رسان‌هایی استفاده کنند که قابلیت ارسال و دریافت کد به عربستان را دارد.

وی تاکید کرد: پیام رسان بله این امکان را دارد و حجاج می‌توانند به راحتی با دسترسی به بله، از آن استفاده کنند.

تجملیان با تشریح ویژگی های این پیام رسان گفت:ویژگی‌ مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر  وجود دارد که می‌تواند برای هماهنگی بین اعضای کاروان یا عوامل کاروان با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد. ارزمسافرتی هم از دیگر ویژگی‌های شناخته شده بله محسوب می‌شود که افراد قبل از شروع سفر خود می‌توانند از بله دریافت کنند.

قائم مقام پیام رسان بله درباره دریافت ارز مسافرتی از طریق پیام رسان بله تاکید کرد: برای دریافت ارز مسافرتی ابتدا باید بلیط هواپیمای سفر تهیه شود؛ سپس با مراجعه به پیام رسان بله، در زبانه خدمات، بخش خدمات بانکی و انتخاب ارز مسافرتی، مراحل دریافت ارز، آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بعد‌ از انجام مراحل خرید ارز مسافرتی، مسافران با داشتن کد ۱۵ رقمی شناسۀ فروش، می‌توانند ارز خود را در فرودگاه‌های بین‌المللی از دستگاه‌های خودپرداز بانک ملّی ایران دریافت کنند.

گفتنی است پیام رسان بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، با هدف تبدیل شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است که مردم تمامی نیاز‌های ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • ثبت بیش از ۳۸ هزار تماس با مرکز سامد (۱۱۱) استان
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین