Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@08:08:46 GMT

پوشش ۱۰۰ درصدی کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی هویزه

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۶۱۸

پوشش ۱۰۰ درصدی کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی هویزه

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه گفت: برای جبران درس‌های عملی، اساتید از حدود ۱۰ روز پیش در آزمایشگاه‌ها محتوا تولید کردند و کلاس‌های نظری نیز به صورت مجازی برگزار می‌شوند، بنابراین می توان گفت که درس ها به صورت ۱۰۰ درصدی پوشش داده می‌شوند.

ابراهیم فرشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برخی مسائل به روشنی گفته شد و ما بندهای آین نامه را اجرا می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه صنعتی شهدای هویزه ساختار خوبی برای برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی دارد این درحالی است که در بسیاری از دانشگاه‌ها وضعیت به اینگونه نیست.

وی افزود: ما در حال کار کردن هستیم و تا جایی که امکان دارد سعی می‌کنیم تا درس های عقب افتاده دانشجویان را جبران کنیم و دانشجو به سمتی نرود که مجبور شود ترم را حذف کند. اما اگر دانشجو به هر دلیلی قصد دارد ترم را حذف کند دانشگاه مشکلی ندارد.

رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در خصوص استقبال دانشجویان از کلاس‌های مجازی گفت: استقبال دانشجویان از این کلاس‌ها بسیار خوب است و تقریبا می توان گفت مانند کلاس‌های حضوری از این کلاس‌ها استقبال شده است.

فرشیدی ادامه داد: ما پیش بینی می‌کردیم که پس از تعطیلات عید شرایط به روال عادی بازنگردد، بنابراین برای جبران و ادامه ترم برنامه ریزی کردیم و از هفته‌های آینده درس های باقیمانده را نیز به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به نحوه جبران درس های عملی گفت: برای جبران درس های عملی، اساتید از حدود ۱۰ روز پیش در آزمایشگاه‌ها محتوا تولید کردند و کلاس‌های نظری نیز به صورت مجازی برگزار می‌شوند، بنابراین می‌توان گفت که درس‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی پوشش داده شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان کروناویروس دانشگاه صنعتی هویزه دانشگاه صنعتی صورت مجازی کلاس ها درس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند

از ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از اساتید شاگرد پرور تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ۸ استاد شاگردپروردانشگاه صنعتی امیرکبیر در «جشنواره شیخ مفید»، با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور تقدیر شد.


در این مراسم از، دکتر گئورک قره پتیان استاد دانشکده مهندسی برق، دکتر مهدی قطعی استاد دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر پرویز پروین استاد دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی، دکتر احمد نیک آبادی و دکتر مرتضی صاحب الزمانی استادان دانشکده مهندسی کامپیوتر، دکتر فاطمه زارع از دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر امیر خرسندی استاد دانشکده مهندسی برق و دکتر مالک نادری استاد دانشکده مهندسی مواد و متالورژی تقدیر به عمل آمد.


این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده بود از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شدند.


۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی در این نظرسنجی مشارکت داشتند و نهایتا اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کردند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود