Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ علی‌اکبر در روستای جنگارک در جنوب بلوچستان استعداد ویژه‌ای دارد؛ می‌تواند ساعت‌ها روی دستانش راه برود و حرکاتی نمایشی و جذاب بزند. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار؛ استعدادهای بلوچستان که در نقاطی محروم و دورافتاده زندگی‌ می‌کنند بسیارند، نمونه‌اش علی‌اکبر است، کودکی که تا قبل از آنکه گروه و کمپین خیریه «مهر ماندگار» در روستایش مدرسه بسازد احتمالاً کسی نمی‌دانسته که می‌تواند ساعت‌ها روی دستانش راه برود و شاید هم رکوردهای ملی و بین‌المللی ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت‌وگو‌ی خواندنی تسنیم با پدیده ژیمناستیک این روزهای فضای مجازی+فیلم‌ اختصاصیمحرومیت‌های سیستان و بلوچستان| 4000 نفر در «توتان» با کمترین امکانات زندگی می‌کنند + فیلم

«جنگارک» روستای علی‌اکبر واقع در در دهستان «عورکی» از توابع شهرستان چابهار است که تا همین چند وقت پیش اهالی‌اش مدرسه که سهل است، آب و برق و حتی سرویس بهداشتی و حمام هم نداشتند. کمپین خیریه مهرماندگار حالا با ساخت مدرسه‌ای مهجز علی اکبر را در رسیدن به استعداد و آرزویش یاری کرده؛ هرچند استعداد علی اکبر خیلی بیشتر از این‌هاست و شاید باید در سطحی ملی و شاید بین‌المللی شناخته و به آن پرداخته شود. خبرنگاران تسنیم در یک گزارش ویدیوئی استعداد شگفت‌آور علی اکبر را به‌ تصویر کشیده‌اند.

گزارش: سیدامیرحسین عظیمی و سیدخلیل موسوی

انتهای پیام/395/ش

R7843/P/S6,65/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی اکبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز سورشجان با دمای ۳ درجه زیر صفر خنک‌ترین نقطه و لردگان با دمای ۲۰ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.
چراغپور از بارش‌های پراکنده در اوایل هفته آینده خبر داد.

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • رائفی پور: ۶۰۰ میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند