Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اعمال قانون در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در خودروهای متخلف گفت: در این راستا ۱۶۶ راننده متخلف در محورهای استان بوشهر ضمن توقیف خودرو آنها هر کدام ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر با تبریک نیمه شعبان و با اشاره به اینکه 83 ایستگاه در استان بوشهر در راستای کنترل تردد خودروها ایجاد شده است اظهار داشت: در این راستا 76 تیم انتظامی و 46 تیم راهور فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر تدوین نقشه راه برای مقابله با بیماری کرونا  در محدودیت تردد خودروها افزود: با توجه به اینکه تا 20 فروردین محدودیت‌های تردد  خودروها در محورها اجرا می‌شود برای  ادامه این طرح باید نقشه راه تدوین و عملیاتی شود.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از اعمال قانون در اجرای تردد خودروهای متخلف خبرداد و بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون 223 دستگاه خودروی متخلف اعمال قانون و یا توقیف شده‌اند.

واعظی افزود: در مدت زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  تاکنون 166 راننده متخلف در محورهای استان بوشهر ضمن توقیف خودروی آنان هر کدام 500 هزار تومان جریمه شدند.

وی با بیان اینکه  این طرح همچنان با قدرت و قاطعیت در حال اجرا است تصریح کرد: در این طرح خودروهای غیربومی که در سطح شهرها و جاده‌های استان بوشهر تردد کنند علاوه بر اعمال قانون جریمه 5 میلیون ریالی، یک ماه نیز توقیف می‌شوند.

رئیس پلیس استان بوشهر از تداوم تعطیلی اصناف خبر داد و گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به صورت مرتب و روزانه بازدیدهای لازم را در سطح بازارهای استان به عمل می‌آورند و در این راستا تاکنون 400 واحد صنفی متخلف پلمب شده‌اند.

صدور 5هزار برگ جریمه 500هزارتومانی/ توقیف 737 خودرو در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی جریمه 500 هزار تومانی برای توقف خودرو در حاشیه پارکها جریمه نقدی 500 هزار تومانی برای 100 خودروی متخلف در گیلان؛ 38 خودرو به‌مدت یک ماه توقیف شدند

فرمانده انتظامی استان  بوشهر با قدردانی از تلاش‌های  دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: رصد مستمر بر مجتمع‌های کارگری  برای مقابله با ویروس کرونا در دستور کار پلیس است و پایش فضای مجازی و انتشار پیام‌های پیشگیری از ویروس کرونا مورد توجه پلیس استان بوشهر قرار دارد.

واعظی با قدردانی  از همکاری مردم در  اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از آنها خواست تا برای قطع زنجیره این بیماری از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اعمال قانون استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیر مسئولانه و غیر حرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود.

ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار