Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@10:09:05 GMT

معاوضه بازیکن میان یووه و منچسترسیتی قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۵۵۹

معاوضه بازیکن میان یووه و منچسترسیتی قوت گرفت

یک رسانه آلمانی شانس زیادی برای معاوضه کاستا و ژسوس توسط یوونتوس و منچسترسیتی قائل شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از آنکه روز گذشته رسانه ها از احتمال مبادله داگلاس کاستا و گابریل ژسوس خبر دادند، خبرگزاری آلمان امروز گزارش کرد احتمال وقوع چنین انتقالی زیاد است.

این رسانه معتبر به اخباری که از 2 تیم قدرتمند یوونتوس و منچسترسیتی گزارش شده، استناد کرد و احتمال داد داگلاس کاستا به تیم انگلیسی ملحق شود و در نقطه مقابل گابریل ژسوس از سیتیزن ها به خدمت گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه در گزارش خود عنوان کرد:کاستا 29 ساله در دوران مربیگری پپ گواردیولا، سرمربی کنونی منچسترسیتی در بایرن مونیخ، شاگرد مربی اسپانیایی بوده است. او بازیکنی است که همیشه مورد ستایش پپ قرارداشته است.

از طرفی ژسوس تا قبل از توقف لیگ برتر، همواره گزینه شماره 2 گواردیولا برای خط حمله بوده است. زیرا مسئول فنی آبی ها، آگوئرو را بر این مهاجم ترجیح داده است.
فوروارد 23 ساله به خاطر نیمکت نشینی نزد تیم دوم شهر منچستر، دنبال آغاز چالش جدیدی است. زیرا می خواهد در تیمی بازی کند که گزینه شماره یک باشد.
کاستا تا قبل از توقف رقابت های سری آ به خاطر شیوع کرونا، در 16 مسابقه حضور داشت. او در 2 سال اخیر در کل 31 بازی کرده و یک گل زده است.

در حالیکه ژسوس در مجموع 92بازی 37 گل برای تیم پپ زده است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: یوونتوس منچسترسیتی آلمان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار

مربی برزیلی زنیت سن‌پترزبورگ درباره اخبار پیوستن احتمالی نیمار به این تیم صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویلیام دی اولیویرا، مربی زنیت به شبکه تلویزیونی Match TV روسیه گفت که انتقال نیمار، مهاجم کنونی الهلال عربستان به این تیم بعید است.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

پیش از این، کافو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل گفته بود که اگر زنیت پیشنهاد مناسبی بدهد، نیمار ممکن است راهی روسیه شود.

ویلیام دی اولیویرا در واکنش به این پرسش که آیا جذب نیمار می‌تواند به واقعیت بپیوندد، گفت: بعید می‌دانم. دستمزد نیمار کمی با آنچه بازیکنان زنیت دریافت می‌کنند، متفاوت است.

در اکتبر 2023، نیمار دچار آسیب‌دیدگی رباط صلیبی شد که در خانه دوران نقاهت را طی می‌کرد. این بازیکن برزیلی 32 ساله اخیراٌ به الهلال بازگشته است. نیمار دو بار با بارسلونا قهرمان اسپانیا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین 5 بار با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ دسته اول فرانسه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا