Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان تاکید کرد که در صورت لغو لیگ برتر همه چیز باید صفر شود. تاریخ انتشار: 15:58 - 16 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۸۵۳

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط باشگاه فولادخوزستان در دوران شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: طبق دستورالعمل کارخانه فولاد، بخش اداری ما در این مدت تقریباً فعال بوده، اما در خصوص برگزاری تمرینات منتظر آخرین اطلاعیه ستاد کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل اولویت ما سلامتی مردم، بازیکنان و کادرفنی‌ است. تا زمانی که شرایط عادی نشود تمرین نمی‌کنیم و در مسابقه‌ای هم شرکت حاضر نمی‌شویم.

وی در خصوص اینکه آیا باید لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه پیدا کند یا خیر عنوان کرد: در این خصوص ۲ سازمان یعنی ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون فوتبال باید نظر بدهند. اینکه لیگ، یکی دو ماه تاخیر داشته باشد و بعد از آن بتوان بازی‌ها را از سرگرفت ایرادی ندارد، اما باید در شرایطی باشد که وضعیت عادی شود.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان خاطرنشان کرد: در این بین کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هیچ کاری انجام نمی‌دهد، چون ضعیف‌ترین کنفدراسیون جهان است و اصلا نمی‌شود از آنها توقع داشت که دستورالعملی را اعلام و اجرایی کند.

آذری در مورد اینکه آیا در صورت توقف احتمالی لیگ باید همین جدول مدنظر قرار بگیرد یا امتیاز‌ها و شرایط صفر شود، تاکید کرد: ابتدا باید صبر کنیم تا ببینیم شرایط جامعه چه می‌شود. اگر خطری در میان نبود، لیگ را با چند ماه تاخیر برگزار کنیم، اما اگر قرار بر این شود که لیگ را لغو کنند، باید کیلومتر‌ها صفر شود و همه چیز را از ابتدا شروع کنیم. 

وی ادامه داد: در لیگ ایران ۱۰ بازی و ۳۰ امتیاز باقی مانده است. تیم ما که الان با یک بازی کمتر، ششم جدول است اگر همان یک بازی را هم ببرد به یک امتیازی سپاهان می‌رسد. این یعنی شرایط طوری نیست که بخواهیم در صورت لغو لیگ، تیمی را قهرمان اعلام کنیم. همین الان پرسپولیس هم حاشیه امنیت ندارد. اگر قرار شد لیگ دیگر برگزار نشود، نمی‌توانند تیمی را قهرمان اعلام کنند و یا تیمی را به دسته پایین‌تر بفرستند.

بیشتر بخوانید: نگاهی به فولاد خوزستان در سال ۹۸؛ یک‌شکل در نتیجه‌گیری

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولادخوزستان سعید آذری فولاد خوزستان صفر شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

محمدجواد آذری‌جهرمی، خواستار تجدیدنظر در سیاست‌های ضداینترنت توسط مسئولان دولت سیزدهم شد.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهر‌ها فراهم می‌آورد و حتی در برهه‌ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه‌های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده‌تر بر اینترنت در روز‌های برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است.

کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد.

دیگر خبرها

  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • راه‌های موثر برای کنترل و تاخیر پیری (فیلم)
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد