Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی با تأکید بر حداکثر همراهی و کمک نظان بانکی به فعالان گردشگری، گفت:‌اینکه فکر کنیم همه آسیب های کرونا قابل جبران باشد، مقدور نیست. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ اقتصادی پول | ارز | بانک نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ عبدالناصر همتی در تازه ترین یادداشت اینستاگرامی که بعد از جلسه با فعالان گردشگری منتشر کرد، نوشته است: امروز 16 فروردین 99 در معیت معاون اول محترم رئیس جمهور، در جلسه فعالان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوشت: مسئولان بخش های مختلف و نیز رؤسای اتحادیه های صنفی مسائل و مشکلات ناشی از شیوع کرونا در اوج فعالیت‌هایشان را تشریح کردند. انصافاً هتل ها، مراکز گردشگری، صنایع دستی و دفاتر مسافرتی اوج فعالیت و بهره برداری از سرمایه گذاری و تدارکتشان ایام عید است که کلاً متوقف شدند.

رئیس کل بانک مرکزی تأکید کرد: در مورد تعویق اقساط تسهیلات‌شان و نیز دوره تنفس تسهیلات جدیدی که برای جلوگیری از آسیب بیشتر و حفظ اشتغال‌شان قرار است، بگیرند،‌ پیشنهاداتی داشتند که قابل توجه بود.

همتی افزود: این نکته را تأکید کردم مهمترین لطمه و آسیب این ویروس، گرفتن جان بسیاری از هموطنان است که آثار اقتصادی، در مقایسه با آن ضایعات تاسف بار، اهمیت بسیار کمتری دارد. البته آثار مالی و اقتصادی آنهم مهم است ولی با توجه به مشکلات جدی بودجه ای دولت به خاطر فشار تحریم ها، اینکه فکر کنیم همه آسیب های وارده قابل جبران باشد،‌مقدور نیست.

وی البته تصریح کرد که این اطمینان را دادم که نظام بانکی حداکثر همراهی و کمک را به فعالان گردشگری خواهد کرد چراکه رونق گیری فعالیت این بخش از خدمات، منوط به برگشت شرایط کاملا عادی از نظر ریشه کنی ویروس است.

اعلام آمادگی بانک مرکزی برای اجرای گسترده عملیات بازار باز/ راه‌حل همتی برای کمک به دولت و غلبه بر مشکلات اقتصادیجزئیات کمک IMF و بانک جهانی به 28 کشور برای مقابله با کرونا/ نامی از ایران نیستاقدام جدید بانک مرکزی در حمایت از جهش تولید/ واحد نظارت بر زنجیره تأمین مالی تولید ایجاد شدنماینده مردم کرمان: بانک‌ها همراهی نکنند واحدهای تولیدی تعطیل می‌شوند

 

انتهای پیام/

R1012123/P1012123/S7,78,79/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان میراث فرهنگی میراث فرهنگی و گردشگری صنعت گردشگری ایران رکود اقتصادی اقتصاد ویروس کرونا بانک مرکزی عبدالناصر همتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی میراث فرهنگی و گردشگری صنعت گردشگری ایران رکود اقتصادی اقتصاد ویروس کرونا بانک مرکزی عبدالناصر همتی سازمان میراث فرهنگی صنعت گردشگری ایران رکود اقتصادی اقتصاد ویروس کرونا بانک مرکزی عبدالناصر همتی فعالان گردشگری بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

وی در این باره نوشت: رئیس جمهور: «در سال گذشته ۳ مؤسسه بانکی متخلف را منحل کردیم. امسال هم بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل میشوند».

از ۳ مؤسسه بانکی مورد اشاره ایشان، «توسعه» و «کاسپین» از قبل عملاً منحل شده بودند و فعالیت خاصی نداشتند. موسسه اعتباری «نور» هم تعهداتش نسبت به سپرده گذاران به بانک ملی ایران منتقل و مشکلاتش همچنان باقی است.

خوب بود که جناب آقای رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • قابل توجه فعالان اقتصادی