Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@13:50:38 GMT

کمک مالی آکادمی اسکار به صنعت سینما در دوران کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۸۹۹

کمک مالی آکادمی اسکار به صنعت سینما در دوران کرونا

آکادمی علوم و هنرهای سینما از اهدای کمک مالی ۶ میلیون دلاری برای حمایت از کارکنان سینما و خانوداهایشان که به دلیل شیوع ویروس «کرونا» با مشکلات اقتصادی مواجه شده‌اند و همچنین پشتیبانی از موسسات حامی فیلمسازان مختلف خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، حدود ۴ میلیون دلار از این کمک مالی به طور مساوی بین «صندوق بازیگران» که از کارکنان پشت صحنه حمایت می‌کند و «صندوق سینما و تلوزیون» تقسیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو میلیون دلار باقی مانده از این کمک مالی نیز به برنامه‌های کمکی خود آکادمی که شامل کمک مالی به موسسات گوناگون می‌شود، اختصاص خواهد یافت.

«دیوید روبین» رئیس آکادمی گفت :«آکادمی تاریخچه طولانی در کمک به همکارانمان (در عرصه سینما)  به خصوص در شرایط دشوار دارد. همچنان که با شیوع ویروس «کرونا» مواجه شدیم، کمک به جامعه سینما که در سختی به سر می‌برند، وظیفه ما محسوب می‌شود. تعطیلی پروژه‌ها، کسب و کار و سالن‌های سینما عواقب بسیاری را در پی داشته است. با در نظر گرفتن کمک مالی برای «صندوق بازیگران» و «صندوق سینما و تلوزیون» و برنامه‌های آکادمی می‌توانیم به خانوداه بزرگ خود کمک کنیم.»

«داون هادسون» مدیرعامل آکادمی نیز بیان کرد :« در حال حاضر تمرکز اصلی آکادمی کمک به افراد جامعه‌مان است تا بتوانند این بحران بی‌سابقه را پشت سر بگذارند. با وجود کمک مالی ما، «صندوق بازیگران» و «صندوق سینما و تلویزیون» قادر خواهند بود خدمات ضروری  از جمله کمک‌های مالی، اسکان و حمایت از خانوداه را برای افراد بیشتری فراهم کنند.»

لینک کوتاه: asriran.com/0031nS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسکار کروناویروس کمک مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • روایت سمیرا حسن‌پور  از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می‌کند
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • طلب ۱۰۰ میلیارددلاری صندوق توسعه ملی از دولت‌ها
  • روایت بازیگر زن سینما از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می کند
  • «باگ» در جایزه آکادمی دانشجویی اسکار/ پدری که از حشره می‌ترسد
  • صندوق ‏توسعه ملی برای رفع عقب‌ماندگی در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر پیشگام می‌شود
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت