Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون‌ووشوی ایران قصد دارد مسابقات تای‌چی در سطح کشور را به صورت آنلاین برگزار کند.

به‌ گزارش ایسنا، به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس‌کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران، فدراسیون‌ووشوی ایران قصد دارد رقابت‌های قهرمانی کشور تای‌چی را به صورت آنلاین برگزار کند تا شرکت‌کنندگان این مسابقات، از خانه‌های خود به صورت آنلاین، با رقبا به رقابت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت در این مسابقات رایگان خواهد بود و نحوه ثبت نام و شرکت در این رویداد در آیین نامه فنی مسابقات مشخص شده است.

فدراسیون ووشو اعلام‌کرد که اساس ایده‌ی این مسابقات برای تشویق عموم به ماندن در خانه، انجام فعالیت‌های ورزشی و ادای مسئولیت اجتماعی کمیته تایچی و فدراسیون ووشوی ایران و حامیان این رویداد است.

این مسابقات در رده‌های سنی مختلف و این بار در خانه‌های آن‌ها برگزار خواهد شد و به نفرات برتر حکم و مدال الکترونیکی قهرمانی اعطا می‌شود. فیلم اجرای نفرات برتر نیز به عنوان فرم برتر در رسانه‌های ووشو و تای‌چی کشور منتشر خواهد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031nV

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وشوی ایران فدراسیون ووشو ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، دیدار معوقه دو تیم صنعت مس کرمان و پیکان خراسان از هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، برگزار می‌شود.    این دیدار که قرار بود ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل درخواست باشگاه صنعت مس و موافقت باشگاه پیکان خراسان به تعویق افتاد.    صنعت مس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر به سختی با نتیجه ۲۶ -۲۸ نفت و گاز گچساران را شکست داد و پیکان خراسان نیز ۳۲ بر ۲۸ مقابل پرواز هوانیروز به برتری رسید.    هم‌اکنون صنعت مس کرمان با ۳۶ امتیاز از ۱۷ بازی خود صدرنشین جدول رده‌بندی است و پیکان خراسان با ۱۴ امتیاز از همین تعداد بازی در رده هشتم جدول قرار دارد.    قضاوت این دیدار بر عهده کوبل داوری حمزه پیرامون و اسدالله نظریان است. عبدالصایب نکویی نماینده فدراسیون در این دیدار حضور دارد و علی ضامن آویش کار نظارت فنی را بر عهده دارد.    این دیدار به میزبانی صنعت مس و ساعت ۱۶ امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان