Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@05:54:11 GMT

کشف و شناسایی ۳۱ میلیون تن ماده معدنی جدید در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۰۸۷

کشف و شناسایی ۳۱ میلیون تن ماده معدنی جدید در استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سمنان از کشف و شناسایی ۳۱ میلیون تن ماده معدنی جدید در یک سال اخیر در این استان خبر داد.

محمد فروهر با اعلام این خبر اظهار کرد: در یک سال گذشته افزون بر ۴۹ میلیون تن از ذخایر معدنی استان سمنان سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در سال رونق تولید با آغاز بهره برداری از ۲۱ معدن جدید با ذخیره ۴۹میلیون تن توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی زمینه اشتغال ۶۷۶ نفر در معادن استان سمنان فراهم شده است.

وی همچنین از شناسایی و کشف ۳۱ میلیون تن ذخیره ماده معدنی جدید طی ۲۵ فقره گواهی کشف صادر شده برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در سال رونق تولید خبر داد و افزود: مجموع ذخایر قطعی کشف شده در استان سمنان به بیش از ۶۹۰ میلیون تن رسیده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان میزان ذخایر احتمالی مواد معدنی این استان را بیش از یک میلیارد تن اعلام نموده و گفت بر اساس شواهد زمین شناسی پیش بینی میگردد استان سمنان بیش از ۲.۵ میلیارد تن ذخیره معدنی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی معدن استان سمنان استان سمنان میلیون تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند

استاندار قم گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صورتی که قم را هدف فعالیت اقتصادی خود قرار دهند، مورد حمایت مدیریت استان بوده و می‌توانند از بسته‌های تشویقی بهره‌مند شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدآقامیری در اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری گفت: گشایش اقتصادی، تسریع چرخه اقتصادی کشور، حمایت از بخش تولید جزو مسائل مهم و اهداف دولت سیزدهم بوده که در طول این مدت محقق شده است.‌ 

وی افزود: سرمایه‌گذار و تولیدکننده افسران جنگ اقتصادی کشور هستند که در این وضعیت با وجود تحریم‌های ظالمانه مستکبرین همه سرمایه و زندگی خود را پای تولید آورده‌اند. 

آقامیری تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های اصلی ما در مدیریت استان بوده است؛ لذا در این راستا جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جزو جلساتی بوده که هر هفته به صورت مرتب به ریاست بنده از ابتدای حضورم در استان برگزار شده‌ است.

استاندار قم گفت: بخش خصوصی توانمندی‌ بالایی در مسائل اقتصادی دارد و بنده به این توانایی اعتقاد ویژه‌ای داشته و حمایت از آنان را جزو برنامه‌های خود می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند