Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:56:25 GMT

انجام بازرسی از نانوایی‌های آبادان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۴۸۹

انجام بازرسی از نانوایی‌های آبادان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،نجمه سیدآقامیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان روز شنبه گفت: تیم‌های بهداشت محیط آبادان در راستای اجرای برنامه بسیج ملی مقابله با کرونا همه روزه و بدون تعطیلی، با رویکرد آموزشی و اعمال مقررات بهداشتی به ویژه بازرسی از نانوایان را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:همچنین تاکنون بیش از ۲۰ مرحله بازرسی مشترک به همراه نماینده فرمانداری ویژه آبادان انجام شده است.

سرپرست مرکز بهداشت گفت: از ابتدای اسفند تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی انجام شده است.

سیدآقامیری از شهروندان خواست به منظور شناسایی افراد پرخطر و قطع زنجیره ویروس کرونا کووید۱۹ در سامانه salamat.gov.ir  نسبت به کنترل وضعیت خود اقدام کنند و با حضور نیافتن در اجتماعات و خارج نشدن غیرضروری از منزل، مسوولان بهداشتی شهر را در مهار بیماری یاری کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شهرستان آبادان نانوایی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟! + فیلم
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • بازرسی از نانوایی های سمنان