Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@16:18:38 GMT

توزیع ۲.۵ میلیون عدد ماسک در استان فارس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۷۲۳

توزیع ۲.۵ میلیون عدد ماسک در استان فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: «از ابتدای شیوع کروناویروس 2 و نیم میلیون عدد ماسک در داروخانه‌ها و بخش‌های مختلف استان فارس توزیع شده است.»

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از وبدای فارس، مهرزاد لطفی گفت: «از ابتدای شیوع کروناویروس در استان و افزایش نیاز به اقلام بهداشتی از جمله ماسک، 2 و نیم میلیون عدد ماسک در داروخانه‌ها و بخش‌های مختلف استان فارس توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «از روزهای ابتدایی اسفند سال گذشته با شروع بحران کروناویروس و تشدید نیاز به استفاده از ماسک، دانشگاه علوم پزشکی شیراز کار تجهیز و فعال‌سازی دو کارگاه تولید ماسک در شیراز را در اولویت قرار داد و این موضوع با جدیت دنبال شد.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی  پزشکی فارس ادامه داد: «در این کارگاه‌های تولیدی، تاکنون بیش از دو و نیم میلیون ماسک تولید و برای پخش در جامعه توزیع شده که از این تعداد حدود یک و نیم میلیون ماسک سه لایه و یک میلیون ماسک پنج لایه بوده است.»

به گفته لطفی، بخش عمده‌ای از ماسک‌های تولید شده که حدود یک میلیون ماسک را شامل می‌شود در اختیار داروخانه‌ها قرار گرفته تا در سطح جامعه توزیع شود.

وی از توزیع حدود ۵۰۰ هزار عدد ماسک در سازمان‌های خدمات‌رسان دولتی و خصوصی خبر داد و اظهار کرد: «بقیه موارد در مراکز بهداشتی درمانی خصوصی و دولتی استان توزیع شده که در راستای پیشگیری از شیوع کروناویروس نقش به‌سزایی داشته است.»

انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس نیم میلیون میلیون ماسک عدد ماسک توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند

ایلان ماسک در توییتی برای مقابله با معترضان آمریکایی پیشنهادی داد.

به گزارش ایلنا، ماسک در ایکس نوشت: «قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان (اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.»

وی این نظر‌سنجی را در اعتراض به حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس