Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام استانداری البرز عزیزاله شهبازی روز شنبه در بازدید از اماکن، معابرعمومی و مبادی استان البرز افزود: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به واسطه همراهی مردم ثمربخش بوده و از این رو انتظار می ورد با استمرار این طرح و همراهی مردم به زودی شاهد سیر نزولی شیوع بیماری ویروس کرونا باشیم.

وی ادامه داد:  طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره شیوع کرونا در استان های سراسر کشور به صورت همسان اجرایی شد و تا ۲۰ فرودین ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی خاطرنشان کرد: طی همراهی  مجموعه استان البرز، دست اندرکاران ستاد مقابله با کرونا و همکاری قابل تقدیر مردم و صنوف، کرونا پشت در خانه ها ماند از این رو امید است با تداوم این روند شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس باشیم.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس با کاهش تماس و نبود برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در کشور و استان البرز است.

 شیوه اجرای این طرح به این صورت بوده که صرفا افراد بومی و مقیم و ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  ویروس کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت و سلامت ویروس کرونا بهداشت و سلامت طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه

گروه‌های مقاومت فلسطین از ملت یمن و مواضع رهبری جنبش انصارالله و نیروهای مسلح آن در حمایت و پشتیبانی از مردم غزه قدردانی کردند.

به گزارش ایسنا، مقاومت فلسطین امروز جمعه اعلام کرد «اعلام مساله فلسطین به عنوان مساله محوری همه امت توسط مردم یمن که به نیابت از جهان عرب و اسلام صورت می‌گیرد، باعث افتخار است».

به نقل از سایت خبری المسیره، گروه‌های مقاومت فلسطین از جهان عرب و اسلام خواستند مواضع شجاعانه و قهرمانانه یمنی‌ها را در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین در پیش بگیرند.

مقاومت فلسطین در ادامه از همه اقشار ملت عربی و اسلامی و مردمان آزاده جهان قدردانی کرد که از مردم و مقاومت فلسطین در دستیابی به اهدافشان، دستیابی به آزادی در برابر تروریسم اشغالگر حمایت می‌کنند.

ملت یمن همواره در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کنند.

جنبش انصارالله و ارتش یمن از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه در دفاع از ملت فلسطین، کشتی‌های رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف قرار می‌دهند و اعلام کرده‌اند تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به این حملات ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • قدردانی مردم از اجرای طرح نور در کشور + فیلم
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه