Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:43:44 GMT

راه اندازی بخش کووید ۳ در بیمارستان ابن سینا بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۳۶۰

راه اندازی بخش کووید ۳ در بیمارستان ابن سینا بندرعباس

رییس مجتمع آموزشی،پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بخش کووید یک بیمارستان شهید محمدی  با ۱۶ تخت فعال و بخش آی سی یو کووید با ۶ تخت فعال راه اندازی شد.

دکتر محمد تمدن دار بیان داشت: بخش کووید دو نیز با ۱۶ تخت فعال در طبقه فوقانی کووید یک راه اندازی و خدمات لازم به بیماران بستری با تشخیص کرونا ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نیاز استان و افزایش زمان بستری بیماران مبتلا به کرونا،  بخش کووید ۳ که از قبل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خیران حوزه های مختلف و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی در ساختمان جدید  بیمارستان ابن سینا (اعصاب و روان) تجهیز گردیده بود با ۲۴ تخت ، فعالیت خود را آغاز کرد.

رییس مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس خاطرنشان کرد: هم اکنون تمهیدات لازم به منظور راه اندازی بخش کووید چهار و پنج نیز اتخاذ شده و در صورت لزوم این بخش ها نیز به منظور درمان بیماران بستری فعال خواهد شد.

شمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان تا پانزدهم فروردین ماه به ۲۲۱ نفر رسید که از این شمار ۱۷ نفر بستری و ۱۶ نفر فوت شدند.

بیشترین آمار ابتلا به کرونا در استان هرمزگان مربوط به شهرستان بندرعباس با ۱۱۲ نفر مبتلا گزارش شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا راه اندازی بخش کووید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا