Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید یزدان پناه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه کرمانشاه اولین استان کشور است که تاکنون تمام مدارس آن در شبکه شاد ثبت نام شده گفت: تمام زیرساخت های آموزش تحصیلی از طریق پیام رسان داخلی در استان فراهم است فقط منتظر بازشدن کد راه اندازی از سوی وزارت خانه هستیم زیر با بازشدن کد راه اندازی از سوی مرکز می توانیم در این شبکه فعالیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مدارس برای مقابله با بیماری کرونا از سوم اسفنده تعطیل شد اما آموزش از راه دور، از طریق شبکه‌های پیام‌رسان مجازی، تلفن، شبکه‌های چهار، آموزش و استانی سیما همچنان ادامه دارد. 

یزدان پناه در ادامه با اشاره به نبود اینترنت در برخی از مناطق روستایی، صعب العبور و عشایری استان کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش به روش های دیگر  تحصیل در این مناطق را ادامه خواهد داد.

آموزش و پرورش فیلم مستند مقابله با بیماری کرونا را تهیه کرد

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از تهیه فیلم مستند مقابله با بیماری کرونا خبر داد و گفت: در این فیلم تمام رخدادها و اقدام های نواحی سه گانه آموزش و پرورش برای مقابله با بیماری کرونا، از تهیه ماسک هنرستان ها و مدارس، مواد ضدعفونی کننده، گندزدایی مدارس و غیره باهدف انتقال اطلاعات ارزشمند به آیندگان ضبط و ثبت شده است.

یزدان پناه اضافه کرد: از روز اول مقابله با کرونا (سوم اسفندماه ۹۸) تا امروز آموزش و پرورش استان به طرق مختلف نسبت به آموزش درسی، تولید محتوای درسی و تهیه زیرساخت ها اقدام کرده و در این فیلم مستند ثبت شده و بزودی کتاب آن نیز چاپ می شود که در آینده تجربیات آن مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به مستندات دوران دفاع مقدس و ارزشمندی آن برای محکومیت تجاوز صدام به ایران و نشان دادن مظلومیت رزمندگان دفاع مقدس و انتقال آرمان های ارزشمند آن دوران گفت: اگر این مستندات ضبط نشده بود چطور می توانسیم حملات شیمایی عراق را در جهان ثابت کنیم، بنابراین تهیه مستندات فیلم و کتاب باعث انتقال اطلاعات و تجربیات بسیار ارزشمند به نسل آینده و دیگران برای مقابله با بحران ها است.

  استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان ، ۳۲۵ هزار دانش آموز و ۲۸ هزار فرهنگی با چهار و ۶۰۰ مدرسه دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس تعطیلی مدارس کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس تعطیلی مدارس کرمانشاه ویروس کرونا مدارس تعطیلی مدارس کرمانشاه مقابله با بیماری کرونا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی، افزود: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 
وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 
فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 
وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند