Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: فعالیت‌های ما هم زیر نظر زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش پیگیری می‌شود. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر مهرشاد پورسعید در برنامه دایره طلایی با اشاره به اینکه تعویق المپیک می‌تواند به قهرمانان آسیب دیده کمک کند تا با بهبودی کامل در مسابقات شرکت کنند، اظهار داشت: طبیعتا تمرین که نباشد آسیب‌ها کمتر می‌شود و با توجه به عقب افتادن المپیک، فرصتی برای ما ایجاد شده که اگر خدا کمک کند، آسیب دیدگی‌های جزئی ورزشکاران مان هم در این مدت جبران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه هیچ کشتی گیر شاخصی به کرونا مبتلا نشده، ادامه داد: فعالیت‌های ما هم زیر نظر زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش پیگیری می‌شود و فعلا مورد حادی را در این خصوص به ما گزارش نداده‌اند.

دکتر پورسعید در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای پیگیری اردوهای تیم ملی کشتی در شرایط قرنطینه نیست، تاکید کرد: من هم عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستم، در چارت شاخص‌هایی در خصوص بیماری مشخص شده و هرموقع شاخص‌ها رو به بهبود باشد ما می‌توانیم تمرینات را آغاز کنیم. فعلا آن شرایط برای انجام تمرینات مهیا نشده و هر موقع شرایط مساعد شود براساس آن ابلاغ می‌کنیم و تمرینات آغاز می‌شود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در خاتمه دوپینگ را مشکل اصلی و بزرگ کشتی دانست و خاطرنشان کرد: چیزی که بیشتر گریبانگیر جامعه کشتی شده، دوپینگ است. باید بتوانیم فرهنگ سازی کنیم و قدم اول آموزش است و بعد هم باید با دوپینگ مبارزه کنیم. ما قهرمانان زیادی را به خاطر همین موضوع از دست دادیم. در بحث پزشکی، سخت ترین آسیب ورزشی، پارگی رباط صلیبی است که ورزشکار را 9 ماه از میدان دور می‌کند اما دوپینگ از 6 ماه تا مادام العمر محرومیت دارد. دشمن بزرگ کشتی دوپینگ است و کشتی هم به آن مبتلاست. البته فدراسیون و علیرضا دبیر تاکید دارد که با آن مبارزه شود. ما هیچ مسابقه‌ای نداشتیم که تست دوپینگ گرفته نشود.

شورای کشتی آسیا: سلامتی کشتی‌گیران اولویت اصلی ماستمهربان: کشتی‌گیری که مدال المپیک می‌خواهد پیش از هر چیز به فکر سلامتش است/ منتظر اعلام برنامه مسابقات هستیماتحادیه جهانی کشتی، رده‌بندی آزادکاران برای حضور در المپیک را اعلام کرد؛ حسن یزدانی صدرنشین وزن 86 کیلوگرم



انتهای پیام/

R1015135/P/S3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دوپینگ ویروس کرونا کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوپینگ ویروس کرونا کشتی دوپینگ ویروس کرونا کشتی زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اظهار نظر رئیس آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا که اتهامات بسیار جدی را علیه وادا در ارتباط با پرونده ۲۳ شناگر چینی وارد کرده، آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ بیانیه ای منتشر و در اختیار رسانه ها قرار داد.

وادا در بیانیه خود تاکید می کند: اتهامات آقای تیگارت انگیزه سیاسی دارد و با هدف تضعیف فعالیت این نهاد بین المللی برای محافظت از ورزش پاک در سراسر جهان ارائه شده و تاکید می کند که نظرات وی مضر و بدون هیچ گونه مدرکی ارائه شده است.

آژانس مبارزه با دوپینگ چین در سال ۲۰۲۱، ۲۳ شناگر را که نمونه آنها مثبت بوده بدون در نظر گرفتن محرومیت، از اتهام دوپینگ مبرا دانسته و دلیل مثبت شدن نمونه آنان را آلودگی محیطی اعلام کرد. پس از آن وادا به پرونده ورود کرد و پس از بررسی توسط پژوهشگران مختلف بین المللی در حوزه دوپینگ وادا تصمیم چین را پذیرفت . پس از مشخص شدن تصمیم وادا آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا مدعی تبانی وادا و چین گردیده و اتهامات سنگینی را به مسئولین وادا وارد کرد. اما از اوایل سال ۲۰۲۳ به گفته مسئولین وادا چندین بار از آمریکا خواسته اند که مدارک خود را در این خصوص ارایه نمایند ولی تا کنون هیچ مدرکی ارایه نشده است.

در انتهای این بیانیه آماده است : لازم به ذکر است که به دنبال ادعاهای آقای تایگارت، وادا چاره ای جز ارجاع این موضوع به مشاور حقوقی خود برای اقدامات بیشتر ندارد.

کد خبر 6087457

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت