Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:37:40 GMT

کاهش ناچیز شمار مبتلایان به ویروس کرونای جدید در آلمان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۶۷۲

کاهش ناچیز شمار مبتلایان به ویروس کرونای جدید در آلمان

آلمان روز شنبه از کاهش ناچیز مبتلایان به ویروس کرونای جدید در حالی خبر داد که دولت این کشور کماکان قصد تداوم قوانین محدودیت تردد تا انتهای فروردین را دارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، آلمان روز شنبه از کاهش ناچیز شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» موسسه دولتی «رابرت کخ» در  آلمان روز شنبه اعلام کرد که شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در این کشور به 6082 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم روز جمعه برابربا 6174 نفر بود. با وجود این کاهش، دولت آلمان هشدار داده که هنوز بسیار زود است که نسبت به یافتن یک روند کاهش در این زمینه اطمینان داد.

شمار کل مبتلایان به کرونای جدید در آلمان 85778 نفر است و بیشترین میزان ابتلا به این ویروس کشنده در ایالت باواریا مشاهده شده است. موسسه رابرت کخ  همچنین اعلام کرده که شمار فوتی ها در این کشور روز شنبه 1158 نفر بود. این در حالی است که این رقم روز جمعه 1017 نفر اعلام شد.

«آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان نیز در ابن باره گفته است که با وجود کاهش شمار مبتلایان به کرونا، هنوز زود است که قوانین محدویت تردد در این کشور لغو یا کاهش یابند. 16 ایالت آلمان با تداوم محدودیت ها تا 19 آوریل (یکشنبه 31 فروردین) موافقت کرده اند.

 اسپانیا، دومین کشور رکورددار مرگ و میر و ابتلا به کرونا در جهان نیز روز شنبه از تداوم کاهش آمار فوتی‌ها و مبتلایان  ناشی از ویروس کرونای جدید خبر داد.

به نوشته رویترز، سرعت روزانه ابتلا و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونای جدید در اسپانیا روز شنبه دوباره کاهش یافت. این در حالی است که انتظار می رود «پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا تمهیدات جدید محدودیت تردد را اعلام کند به طوری که اسپانیایی‌ها سه هفته دیگر در خانه‌های خود بمانند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان ویروس اسپانیا درمان ویروس کرونا شمار مبتلایان روز شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۷,۳۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳۴۰ تومان (۱.۹۳ درصد) کاهش یافته است. هر واحد درهم امارات، روز گذشته با قیمت ۱۷,۶۶۰ تومان معامله می‌شد.

امروز درهم امارات در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت درهم امارات که دیروز با کاهش قیمت ۹۰ تومانی به ۱۷,۶۶۰ رسیده بود، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۳۴۰ تومانی (۱.۹۶ درصد) به ۱۷,۳۲۰ رسید. بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۴۷۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۲۹۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۴.۹۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۰.۹۵ درصد افزایش یافته است.

tags # درهم امارات سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال