Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفیعی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن مراسم روز برات در خراسان جنوبی مردم خیر و نیکوکار می‌توانند از طریق دو پویش"نذر قربانی" و "صدقه سلامتی امام زمان (عج)" به نیازمندان کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: هر سال جشن نیکوکاری در روزهای پایانی سال و ورود به سال جدید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا جشن نیکوکاری در خراسان‌جنوبی نیز مانند سراسر کشور به صورت غیر حضوری برگزار شد.   معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: امسال نیز شاهد مشارکت خوب خیران و مردم خراسان‌جنوبی بودیم و میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در استان به 5 میلیارد و 493 میلیون تومان رسیده است.   رفیعی عنوان کرد: از این مبلغ یک میلیارد و 187 میلیون تومان نقدی و 4 میلیارد 306 میلیون تومان غیر نقدی بوده است.   وی اظهار کرد: 3 میلیارد و 755 میلیون تومان توسط کمیته امداد و یک میلیارد و 738 میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.   معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: میزان کمک‌های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از 6 میلیارد تومان بوده است.   رفیعی اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و غیر حضوری برگزار شدن جشن نیکوکاری در مقایسه با سال گذشته شاهد کمک کمتری بودیم که اگر این شرایط وجود نداشت احتمال اینکه میزان کمک‌ها به 10 میلیارد تومان برسد وجود داشت.   پویش "نذر قربانی" و "صدقه سلامتی امام زمان (عج)"   وی با اشاره به روز برات و نیمه شعبان در انتهای هفته جاری، از برگزاری دو پویش با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و مراکز نیکوکاری با عنوان "نذر قربانی" و "صدقه سلامتی امام زمان (عج)" خبر داد.   معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن مراسم روز برات در خراسان جنوبی مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند جهت مشارکت در این دو پویش به صورت الکترونیکی اقدام کنند.   رفیعی افزود: مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *8877*056*3# ، شماره کارت 6037991899958890، نرم افزارهای سنا، بام و بله و مراجعه به شعب کمیته امداد در سراسر استان مراجعه و کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی صدقه سلامتی امام زمان توجه به شیوع میلیون تومان جشن نیکوکاری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز

مدیرکل کمیته امداد امام استان البرز گفت: از اهداف کمیته این نهاد در جهت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و کاهش وابستگی آن‌ها به ویژه در بخش اقتصادی اشتغال‌زایی و خودکفایی آن‌ها است. - اخبار استانها -

رضا البرزی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه اشتغال‌زایی، راهکار توانمند‌سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: به منظور ایجاد انگیزه و مشارکت اجتماعی مددجویان در جهت توانمند‌سازی آنها در زمینه شغلی این نهاد اقدام به پرداخت وام اشتغال به مبلغ 910 میلیارد تومان به یک هزار و 188 نفر مددجو کرده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح خودکفایی برای مددجویان علاوه بر مهارت‌آموزی این عزیزان وابستگی مالی آن‌ها را به نهاد‌های حمایتی کاهش می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز با تاکید به اینکه یکی از اهداف این نهاد استقلال و عدم وابستگی اقتصادی مددجویان است، افزود: توانمندسازی مددجویان تنها راهی است که بتوان وابستگی مالی و فقر را از این عزیزان دور کرد.

ارائه 1000 خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد استان البرز ارائه 1000 خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد استان البرز

وی با اشاره به اینکه آموزش و مهارت آموزی مهم‌ترین راه توانمندسازی این افراد است تا در زمینه شغلی موفق شوند، گفت: در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اقدام به معرفی هشت هزار نفر از افراد تحت حمایت کمیته به بخش ‌های آموزشی، راهبری شغلی و کاریابی کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام