Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:06:44 GMT

لنژری بیمارستان رازی رشت راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۱۱۰

لنژری بیمارستان رازی رشت راه اندازی شد

سالاری از راه‌اندازی لنژری بیمارستان رازی زشا با عتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان سالاری» امروز (شنبه، ۱۶ فروردین) در جمع خبرنگاران به کمبود زیرساخت‌های درمان در گیلان نسبت به نُرم متوسط کشوری اشاره و  اظهار کرد: گیلان به لحاظ زیرساخت‌های توسعه‌ای و جمعیت ثابت و شناور آن یکی از استان‌های درگیر در حوزه بهداشت و درمان بوده اما زیرساخت کافی برای ارائه خدمات به مردم را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در جهت جبران بخشی از کمبودهای حوزه سلامت گیلان، گفت: با تلاش‌های انجام گرفته و همت رئیس سازمان برنامه و بودجه بخشی از کمبودهای زیرساختی گیلان جبران شده اما همچنان مستلزم توجه ملی است.

 

وی با اشاره به راه اندازی لنژری (رخت‌شور خانه) بیمارستان رازی رشت، گفت: برای آماده سازی و تجهیز فضای فیزیکی ۱۷۷ متر مربعی لنژری این بیمارستان، یک میلیارد تومان هزینه شده است.

 

سالاری به تجهیزات استقرار یافته در لنژری بیمارستان رازی، اشاره کرد و افزود: در حال حاضر دو دستگاه لباسشویی ۷۰ کیلویی اتوماتیک، یک دستگاه خشک کن و یک دستگاه اتو پرس در این مرکز تجهیز شده است.

 

سالاری تصریح کرد: در گذشته البسه و‌ ملحفه این بیمارستان در سایر مراکز درمانی شست‌وشو و ضد عفونی می‌شد، اکنون با راه‌اندازی لنژری در رازی علاوه بر صرفه جویی در وقت و‌ هزینه، موجب حفظ بهداشت و ارتقای آن در این مرکز آموزشی و درمانی شده است.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمارستان رازی رشت بیمارستان رازی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته