Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان شهید مدنی آذرشهر به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست و آسمانی شد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آذرشهر، رئیس بیمارستان شهید مدنی آذرشهر به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست و آسمانی شد.

دکتر میرعباس هاشمی، رئیس بیمارستان شهید مدنی آذرشهر، در حین خدمت به درمان بیماران کرونایی این شهرستان، به ویروس کرونا مبتلا شد و امروز به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اولین شهید مدافع سلامت کادر درمان آذربایجان شرقی و آذرشهر لقب گرفت و جاودانه شد.

به گزارش تسنیم، دکتر میرعباس هاشمی متخصص بیهوشی بود که مدتی در سنگر ریاست بیمارستان شهید مدنی بود و در نهایت در همین سنگر به شهادت رسید.

بسیجی مصطفی پیران شهید مدافع سلامت البرز شدگرامیداشت شهدای مدافع سلامت در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار می شودتدفین نخستین شهید مدافع سلامت یزد بدون مراسم تشییع برگزار می‌شود

انتهای پیام /111/ ز

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان شهید مدنی شهدای مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با هفته سلامت، کارکنان سپاه شهدا و رده‌های تابعه در ارومیه، مسیر سیرداغی تا حیدرلو را کوهپیمایی کردند.

این برنامه با همت بسیج جامعه پزشکی و معاونت های سلامت و دفاع زیستی و تربیت بدنی سپاه شهدا آذربایجان غربی و با شعار هفته سلامت «اصلاح‌ سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌های دیابت، فشار خون، سرطان و بیماری های قلب عروقی» برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت