Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: ٨٣٠ میلیون ریال مواد ضدعفونی خارج از شبکه توزیع بازار در مشهد کشف و ضبط شد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در یکی از مناطق سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه اتوبوس که در حال تخلیه تعداد زیادی کارتن بود مشکوک و به منظور بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در بازرسی از این اتوبوس تعداد ۵۸ کارتن حاوی دو هزار و ۸۸ عدد محلول های ضدعفونی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: ارزش این محموله ۸۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف کالای قاچاق در مشهد 

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی نیز  از عملیات ضربتی پلیس آگاهی و کشف محموله کالای قاچاق به ارزش هشت میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال خبر داد.  

سرتیپ  ابراهیم قربان زاده در این خصوص افزود: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از نگهداری محموله سنگین کالای قاچاق در سه انبار دست یافتند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پس از کنترل و مراقبت های پوششی و شناسایی افراد سودجو، این انبارها را در محدوده غرب و حاشیه شمالی شهر مشهد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به طور ضربتی وارد عمل شدند.

او ادامه داد: پلیس در این عملیات هشت تن شیرخشک خارجی دامی گوساله بدون هر گونه اسناد گمرکی، ٧.٥ تن مغز بادام تولید کشور هندوستان و ۱۰ تن نخود تولید کشور کانادا را کشف کرد.

سرتیپ قربان زاده افزود: ارزش این محموله هشت میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال برآورد شده است و تحقیقات از سه فرد سودجو برای روشن شدن دیگر زوایای پرونده ادامه دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس پلیس اگاهی خراسان رضوی مواد ضدعفونی خراسان رضوی میلیون ریال پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت:هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد. یعقوب مظفری گلوگاهی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.   وی افزود: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.   مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید