Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@14:44:04 GMT

«بازیمون» با جادوگر عصر جدید از امشب در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۹۵۱

«بازیمون» با جادوگر عصر جدید از امشب در تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقه تلویزیونی «بازیمون» یک برنامه معمایی و ماجراجویانه و پر از رمز و راز است. این مسابقه قرار است شنبه و یکشنبه‌ها حوالی ساعت۲۲:۳۰ از شبکه ۳ سیما پخش شود.

در این برنامه سعید فتحی روشن و همدستانش معماهایی طرح می‌کنند و شرکت کننده‌ها با عبور از اتاق‌های مختلف ضمن حل معماها در نهایت به میز شام می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه را می توان اولین اتاق فرار (اسکیپ روم) تلویزیونی در نظر گرفت که با ژانر هیجان و ترس از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. «بازیمون» عنوان مسابقه‌ای جذاب و مهیج است که بر اساس قوانین اتاق فرار طراحی شده و اجرای آن را سعید فتحی روشن یعنی همان شعبده باز برنامه «عصر جدید» برعهده دارد.

در مسابقه «بازیمون» علاوه بر سعید فتحی روشن، شکوفه عزیزی دیگر شرکت کننده عصر جدید نیز حضور دارد. شکوفه عزیزی همان عروسک‌گردانی است که با وجود اجراهای زیبا نتوانست به فینال «عصر جدید» راه پیدا کند. این برنامه را عباس اختری کارگردانی می‌کند که پیشتر «تب تاب» را برای شبکه ۳ ساخته بود.

کد خبر 497699 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران سینمای ایران تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران سینمای ایران تلویزیون صدا و سیما عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال لهستان تیم یاستربسکی با سرمربی کار کشته خود مارسلو مندز توانست با نتیجه سه بر یک مقابل شاگردان میخائیل وینیارسکی در تیم زاویرچه پیروز شود و با این برد قهرمان پلاس لیگای لهستان شوند.

یاستربسکی در این دیدار ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 18 پیروز شد تا همچون سال گذشته قهرمانی لیگ را به دست بیاورد. تیم زاویرچه نیز تنها ست دوم را با نتیجه 25 بر 21 برد و به مقام دومی بسنده کرد.

در این مسابقه ژان پاتری قطر پاسور فرانسوی یاستربسکی ونگل با درخشش خود ارزشمند ترین بازیکن میدان لقب گرفت و جام قهرمانی را به هوادارانشان هدیه داد.

یاستربسکی حالا خود را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل ترنتینو ایتالیا آماده خواهد کرد تا در صورت قهرمانی فصلی رویایی را به پشت سر بگذارند.

دیگر خبرها

  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!