Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@00:32:48 GMT

انفجار در مسیر کاروان فرماندهی نظامیان سعودی در یمن

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۹۵۶

به نقل از روزنامه عدن تایم، یک بمب در جاده بین شهرستان المنصوره و البریقه واقع در غرب استان عدن هنگام عبور کاروان فرماندهی ائتلاف متجاوز سعودی در جنوب یمن منفجر شده است.

روزنامه عدن تایم که به دولت مستعفی منصور هادی وابسته است نوشت این کاروان نظامی به همراه تجهیزات نظامی و خودرو‌های زرهی در حال حرکت به مقر خود در شهرستان البریقه بود که انفجار روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز جزئیات جدیدی از خبر این انفجار منتشر نشده است، ولی عدن تایم نوشت که این انفجار قوی بوده و صدای مهیبی در گستره‌ای وسیع شنیده شده و یکی از خودرو‌های زرهی آسیب دیده است.

پیش از این شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد حمله موشکی ائتلاف سعودی به منطقه «بنی صیاح» در منطقه مرزی «رازح» از توابع استان صعده، به شهادت یک خانواده یمنی اعم از پدر، مادر باردار و دو دختر بچه منجر شد.

همچنین جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی، مناطق الحزم، الفتون، خب و الشعف را در استان الجوف یمن در ۱۵ نوبت موشک‌باران و بمباران کردند.

جنگ عربستان سعودی و امارات علیه یمن که فرودین امسال وارد ششمین سال خود شد تاکنون جان بیش از صد هزار یمنی را گرفته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • تصاویر تایم لپس انفجار ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس