Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: کارگران و شاغلانی که به‌صورت مختلف تحت تأثیر کرونا ویروس بودند، از تسهیلات در نظر گرفته شده دولت بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، راضیه شهاب عصر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی کمیته خدمات ایمنی شهری و روستایی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و همایش شهرداران استان سمنان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌های استان سمنان نسبت به اجرای طرح‌های ابلاغی برای پایش سلامت کارگران خدمات شهری به‌صورت مستمر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود برای تب‌سنجی و دیگر فرآیند آزمایش سلامت کارگران خدمات شهری و خانواده‌های آنان اقدام‌های لازم را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: توزیع اقلام بهداشتی بین کارگران خدمات شهری و خانواده‌های آنان به‌صورت جدی از سوی شهرداری‌های استان انجام شود.

شهاب تصریح کرد: در صورت امکان، شهرداری‌های استان سمنان، پاداشی را برای کارگران خدمات شهری که برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در تلاش هستند، لحاظ کنند.

وی ادامه داد: همکاری شهرداری‌ها با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان در اجرای طرح‌های نظارتی، ضدعفونی و ... در اماکن نقاهتگاهی و بخش‌های دیگر ادامه یابد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده، کارگران و شاغلانی که به‌صورت مختلف تحت تأثیر کرونا ویروس بودند، از تسهیلات در نظر گرفته شده دولت بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان استانداری سمنان کرونا ضدعفونی کارگران خدمات شهری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شهرداری سنندج با پرونده‌های تخلفات ساختمانی بدون هیچگونه چشم‌پوشی و برابر قوانین برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، بهروز ابراهیم آبادی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، مدیران و معاونان شهرداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اصلاح روش‌ها و برای نظارت بر وحدت رویه در جهت ارائه خدمات یکسان و بدون اغماض به شهروندان، پروانه‌های ساختمانی به‌صورت دوره‌ایی و رندوم مورد بازرسی و نظارت قرارخواهد گرفت تا خطای انسانی به کمترین حد خود برسد و در حق کسی اجحافی صورت نگیرد.

وی با تاکید بر اعمال قانون بدون غرض‌ورزی و یکسان برای همگان، افزود: سلایق مختلف موجب اختلاف در آرا می‌شود پس به صورت رندوم پرونده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بر ادعای اعمال قانون بدون اغراض شخصی تاکید شده باشد.

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج به قید فوریت از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری خواست نسبت به تشکیل کارگروهی در راستای نظارت بیشتر بر صدور پروانه های ساختمانی اقدام کند تا در این راستا شفاف سازی حداکثری صورت گیرد.

ابراهیم‌آبادی اضافه کرد: تصمیم‌گیری دقیق و کارآمد مهم‌ترین هدف برگزاری جلسات این کمیسیون در راستای رفع مشکلات مردم و صرفه جویی در اتلاف وقت است.

وی تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری باید از اختیارات خود در راستای قانون و تا حد امکان در جهت تسهیل و رفع مشکلات مردم استفاده کند.

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج ادامه داد: شهرداری سنندج اگر در هر نقطه از شهر سنندج ارائه خدماتی را به ساختمان‌های بدون مجوز ساخت ارائه کند قطعا برابر قانون و مقرارت اقدامات لازم را به‌عمل خواهیم آورد.

ابراهیم‌آبادی گردش نیرو در سازمان‌ها را یکی از اصول مدیریتی دانست و گفت: گردش نیرو در راستای سالم‌سازی و به‌کارگیری مؤثر و کارآمد از منابع انسانی باید بیش از پیش مورد توجه مدیران قرار گیرد.

کد خبر 749252

دیگر خبرها

  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی