Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:35:34 GMT

بیش از یک هزار خودرو از شهرستان سامان برگشت داده شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۱۹۴

بیش از یک هزار خودرو از شهرستان سامان برگشت داده شد

کمال اکبریان روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از ۴۰ روز از برپایی پایگاه‌های غربالگری در این شهرستان می‌گذرد و در تمام این مدت با همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف تلاش شد تا در راستای حفظ سلامتی و مطالبه مردم در خصوص جلوگیری از ورود مسافران اقدام شود.

وی ادامه داد:بیش از ۲۰۰ نفر از هلال‌احمر، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی، بسیج و نیروهای مردمی در پایگاه‌های غربالگری شهرستان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبریان با بیان اینکه شهرستان سامان با ۳ شهرستان چادگان، تیران و لنجان استان اصفهان هم مرز است، تصریح کرد: راه‌های ارتباطی متعددی بین شهرستانها وجود دارد که همین موضوع غربالگری را سخت کرد اما با همراهی عوامل کنترل‌ها به خوبی انجام گرفت.

فرماندار سامان از تعامل و همراهی مردم این شهرستان نیز قدردانی کرد و گفت: امید است در ادامه اجرای طرح، این همراهی و تعامل تداوم داشته باشد تا با غلبه بر ویروس شرایط به وضعیت عادی بازگردد.

به گزارش ایرنا، شهرستان سامان از قطب‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در ۲۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان اصفهان چهارمحال و بختیاری خودرو مسافران نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی خودروی سواری رانا در محور آلیکوه به سمت کاج باعث مصدومیت ۵ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۵ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی برای تکمیل درمان به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی