Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:58:11 GMT

کشف ۶۳۶ کیلو تریاک از تریلر یخچالدار در ورودی مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۳۸۵

کشف ۶۳۶ کیلو تریاک از تریلر یخچالدار در ورودی مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۶۳۶ کیلو تریاک از یک تریلر در ورودی مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ محمد کاظم تقوی اظهار کرد: همزمان اجرای تمهیدات و طرح‌های گسترده انتظامی و ترافیکی مقابله با کرونا، جان برکفان عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی با ردزنی محموله مواد افیونی، خودروی تریلر یخچالدار که از استان‌های جنوبی عازم مشهد بود را پس از تعقیب و مراقبت‌های پوششی در ورودی این کلان شهر متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: با دستگیری یک سوداگر مرگ در بازرسی از تریلر ۶۳۶ کیلو تریاک کشف شد و تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی خراسان رضوی کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین اجرای طرح ایست و بازرسی و ضمن کار اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در محور رودان - بندرعباس به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودرو متوقف و با هوشیاری مأموران از داخل کابین آن مقدار ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودروی حامل مواد دستگیر شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل مذکور اعزام، در بازرسی از منزل ۹۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۸ کیلو گرم تریاک کشف و متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات مجموعاً ۱۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شده، تصریح کرد: ۳ متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097296

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت