Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:28:07 GMT

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۸۴۵۸

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

احتمال تعطیلی دانشگاه‌های اصفهان تا 15 اردیبهشت، ابتلای نماینده نجف‌آباد و تیران و کرون به بیماری کرونا، حال و هوای نیمه شعبان با پویش «هر خانه، یک پرچم» در اصفهان، تقریبا هیچ؛ نتیجه جدال مدیران با مافیای مسکن، هوای اصفهان تا سه‌شنبه سالم است؛ از پربازدیدترین اخبار اصفهان در روز گذشته بود.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (شنبه ۱۶ فروردین‌ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

احتمال تعطیلی دانشگاه‌های اصفهان تا 15 اردیبهشت

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان گفت: بحث هر ۲ دانشگاه صنعتی و اصفهان این است که بازگشایی را تا ۱۵ اردیبهشت به تأخیر انداخته و بعد از این تاریخ دانشگاه‌ها بازگشایی شوند که نیازمند تصمیم‌گیری از جانب ستاد ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتلای نماینده نجف‌آباد و تیران و کرون به بیماری کرونا

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: چند روز قبل به دلیل داشتن برخی از علائم بیماری، آزمایش دادم که امروز (شنبه ۱۶ فروردین ماه) نتیجه تست کرونا مثبت اعلام شد.

حال و هوای نیمه شعبان با پویش «هر خانه، یک پرچم» در اصفهان

سخنگوی جبهه مردمی سلامت اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن نیمه شعبان و پررنگ بودن فضای معنوی این روز در اصفهان، قصد داریم امسال با مزین کردن سر درب منازل به نام حضرت حجت حرکت جمعی معنوی در اصفهان رقم بخورد تا با توسل به نام حضرت حجت(ع) در کنار رعایت نکات بهداشتی ویروس کرونا در اصفهان ریشه‌کن شود.

فارس من| تقریبا هیچ؛ نتیجه جدال مدیران با مافیای مسکن

با توجه به اظهارات مدیران شهرستان مبارکه عملا به نظر می‌رسد مدیران این شهرستان در برابر مافیای مسکن و بازار نامتوازن این کالای اساسی مردم دستان خود را بالا برده‌اند و برنامه روشنی برای مدیریت این بازار ندارند.

هوای اصفهان تا سه‌شنبه سالم است/ وزش باد شدید پدیده غالب استان

نقشه‌های هواشناسی بیانگراین هستند که در اکثر مناطق استان گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید، در مناطق شمالی و شرقی وزش باد گاهی همراه با گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/63086/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان دانشگاه مسکن بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات پربیننده رهبری درباره پیشرفت تسلیحاتی در جمع کارگران | فیلم

رهبر انقلاب در دیدار کارگران فرمودند: یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است. منبع: خبرگزاری مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بیانات پربیننده رهبری درباره پیشرفت تسلیحاتی در جمع کارگران | فیلم
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن