Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@21:54:03 GMT

تامین منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۲۸۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه از آمادگی دولت برای تامین بخشی از منابع لازم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خبرداد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای نوبخت افزود: آماده ایم بخشی از بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی را با واگذاری اموال و سهام بپردازیم مشروط بر اینکه همه آن‌ها صرف همسان سازی حقوق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای نوبخت درباره بازنشستگان کشوری هم گفت: برای۲۰ گروه شغلی بازنشستگان کشوری حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان توزیع خواهد شد تا همسان سازی به شکل عادلانه انجام شود. به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه برای افرادی که در گروه‌های یک تا پنج قرار گرفتند از یک میلیون و ۱۳۵ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۹۴ هزار تومان به دریافتی شان افزوده خواهد شد. سطوح ۶ تا ۱۱ نیز از ۷۲۵ هزار تومان تا ۷۸۱ هزار تومان؛ برای سطوح ۱۲ تا ۱۶ بیش از ۸۰۰ هزار تومان و برای افرادی که در گروه ۱۷ تا ۲۰ قرار گرفته‌اند از ۹۰۰ هزارتا ۹۵۶ هزار تومان افزایش پرداختی اعمال خواهد شد. آقای نوبخت درباره افزایش سقف بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری هم گفت: بیمه تکمیلی آن‌ها نسبت به سال ۹۸ حدود ۲،۵ برابر خواهد شد، این افزایش در حالی است که نسبت به سال قبل بازنشستگان نباید سهمیه بیشتری بپردازند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوبخت تامین اجتماعی همسان سازی هزار تومان همسان سازی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟