Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق تخصص ایمنولوژی گفت: بیماران کرونا باید توجه داشته باشند این ویروس برخی اوقات تا یک ما در بدن می مانند پس مراقب باشن تا دیگران را آلوده کنند. شکور امیدی فوق تخصص ایمنولوژی و رئیس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: برای مقابله با ویروس کرونا باید سیستم ایمنی بن قوی باشد پس به داروهای کمکی مانند ویتامین ها نیاز داریم در غیر این صورت هیچ دارویی برای از بین بردن ویروس اثر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: تمام داروهایی که نیاز است در کشور وجود دارد و مردم نباید بترسند و استرس داشته باشد وقتی کسی به کرونا مبتلا شود با دستگاه اکسیژن و همین داروهای موجود و سیستم ایمنی قوی می تواند آن را شکست دهد.
 امیدی بیان کرد: در مورد بیماری کرونا و بیماران دیابتی  می‌خواهم چند نکته اساسی را عرض کنم آن چیزی که خیلی مهم است این است مردم باید بدانند که ویروس داخل سلول خودش را مخفی می‌کند و مثل باکتری نیست باکتری در بدن می‌چرخد پس بنابر این نمی شود با خود درمانی درمان کنیم. مورد بعد ویروس کرونا تبش سرد است بنابراین بیشتر غذا‌های گرم باید مصرف کنیم فندوق معز گردو حلواشکری و در کل مواد گرمی همچنین در این زمان نباید ترشی مصرف شوداما مساله اساسی این است که دیابتی ها هر ساله باید واکسن آنفولانزا را تزریق کنند.
وی گفت: نکته مهمی که باید تاکید کنم این است که بعضی‌ها می‌گویند ۱۴ روز دوره نقاهت است یعنی ۱۴ روز بعد بیمار مرخص شد از بیمارستان بیرون آمد یا ۱۴ روزش گذشت دیگر ما بگوییم بیمار پاک است این طور نیست یک سری مقالات علمی دنیا ثابت می‌کند می‌گوید ممکن است یک ماه این ویروس در بدن باشد این خیلی مهم است کسانی که فکر می‌کنند خوب شدند باید احتیاط کنند تا دیگران را درگیر نکنند.



منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا امیدی بیمار دیابتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه صادرات ایمن و پایدار میعانات گازی ضامن تولید گاز کشور است، گفت: باید با همه توان شاخص‌های مرتبط با حوزه ایمنی صادرات را ارتقا بخشیم.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در بازدید از سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان با اشاره به توان متخصصان داخلی بیان کرد: به همت متخصصان این شرکت سیستم تله‌متری گوی شناور شماره ۴ پایانه میعانات گازی پارس جنوبی (منطقه کنگان) تعمیر و عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ۱۰۰درصد صادرات میعانات گازی تولیدی در منطقه پارس جنوبی به‌عهده شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، افزود: باید با روزآمدکردن تجهیزات و نیز تعمیر، بازسازی و ایمن‌سازی فرایند بارگیری و صادرات، در مسیر ارتقای شاخص‌های ایمنی گام برداریم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به تلاش شبانه‌روزی متخصصان در این شرکت افزود: متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تلاش و همت روزافزون خود موفق شدند مشکل‌های سیستم تله‌متری گوی شناور را که نقش مهمی در ایمن‌سازی فرایند بارگیری میعانات گازی به کشتی‌ها دارند رفع کنند و در سرویس عملیاتی قرار بدهند.

غریبی با بیان اینکه هم‌اکنون سیستم تله‌متری گوی شناور سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان عملیاتی شده است، گفت: اطلاعات مربوط به وضع شیرهای کنترلی منتهی به این گوی شناور به‌صورت برخط در اتاق کنترل ساحل قابل مشاهده بوده و در صورت بروز مشکل در فرایند بارگیری این سیستم می‌تواند ضمن توقف خودکار بارگیری، از بروز هرگونه حادثه‌ای که به خسارت منجر شود، جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • هوش مصنوعی بی طرف نیست ؛ چشم بسته در جنگ شلیک می کند
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • ۹ میوه مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • ۹ میوه فوق‌العاده برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی