Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:11:46 GMT

سوانح جاده‌ای همدان در نوروز پنج فوتی و ۵۹ مجروح داشت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۴۵۱

سوانح جاده‌ای همدان در نوروز پنج فوتی و ۵۹ مجروح داشت

سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طرح نوروزی سال گذشته ۱۴ تن در سوانح جاده ای جان خود را از دست دادند که امسال با ۶۴ درصد کاهش این آمار به پنج نفر کاهش یافت.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۶۳ نفر در ۹۶ فقره سانحه جاده ای نوروز سال گذشته مجروح و مصدوم شدند که امسال این آمار با ۱۰۴ نفر کاهش معادل ۶۵ درصد  به ۵۹ مجروح رسید و سوانح خسارتی هم از ۳۳۶ به ۱۱۴ فقره کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: میزان تردد های درون و برون استانی از ۱۰ میلیون و ۳۶۱ هزار به پنج میلیون و ۸۲۷ هزار در نوروز امسال رسیده که معادل ۴۴ درصد و میزان ورود و خروج خودروها از این استان نیز ۶۱ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۲۶ دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل شده و ۳۴۵ دستگاه خودرو نیز توسط عوامل پلیس راه اعمال قانون به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

وی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد و در صورت مشاهده خودروهای غیر بومی یا تردد خودروهای بومی در محل های ممنوعه نظیر گنجنامه و جاده حیدره، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: در صورت اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی، شماره انتظامی خودرو وارد سامانه شده و به صورت اتوماتیک و سیستمی وسیله نقلیه توقیف می شود و در صورت مواجه ماموران با این خودرو آن را به پارکینگ منتقل می کنند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان همدان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان تصادفات جاده ای همدان تصادفات جاده ای جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مهرگان گفت: این حادثه شامگاه گذشته در کیلومتر پنج قیدار به کرسف به ندای امداد گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همچنین به وقوع حادثه دیگر و برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

مهرگان ادامه داد: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.


مهرگان از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام