Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت سردار سرتیپ شهید حاج میرزا محمد سلگی برای نخستین بار در کشور به صورت مجازی و زنده از شبکه‌های همدان و شما برگزار شد.

این مراسم به علت شرایط موجود و برای اولین بار به صورت ارتباط زنده با میهمانان در تهران همدان و نهاوند به کیفیت عالی از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در صدا و سیمای مرکز همدان با حضور خانواده این شهید برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مهدی دهقان نیری، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان گفت: از آنجا که سردار سرتیپ شهید حاج حاج میرزا محمد سلگی حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران و بخصوص استان همدان و زادگاهش شهرستان نهاوند دارد و ایشان کسی هستند که کتاب خاطراتشان آب هرگز نمی‌میرد مورد توجه مقام معظم رهبری و مردم قرار گرفت.

او افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با خانواده شهید سلگی برای حضور در استدیو مرکز و میهمانان تهران و نهاوند این ارتباط برقرار شد.

مدیر کل مرکز همدان بیان کرد: با توجه به شرایط موجود بیماری کرونا در کشور و از طرفی شخصیت ملی حاج میرزا در استان تصمیم گرفتیم به منظور حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شاخصه‌های ایشان برای مردم سراسر کشور برای نخستین بار ارتباط زنده و مجازی  با شبکه شما همدان را برقرار کنیم که این کار با موفقیت و به برکت خون این شهید عزیز انجام شد.

دکتر دهقان نیری گفت: برای برقراری این ارتباط زنده و مراسم مجازی همه همکاران مرکز همدان، دفاتر خبری نهاوند، تویسرکان و بسیج سازمان زحمات زیادی کشیدند به طوری که ابتدا همسر و دختر حاج میرزا را به استودیو مرکز همدان دعوت کردیم همچنین میهمان تهران از طریق ارتباط تصویری بسیج سازمان دعوت شدند و در ادامه استودیو در فضای باز در کنار قبر مطهر حاج میرزا در گلزار شهدای نهاوند با دعوت از بقیه اعضای خانواده و دوستان این شهید و همچنین امام جمعه فرماندار و فرمانده سپاه ارتباط زنده برقرار شد.

مدیرکل مرکز همدان بیان کرد: البته به دلیل کمبود وقت و میهمانان مختلف از جمله دکتر محسن رضایی دکتر علی آقا محمدی دکتر بهرام نیا و همرزمان این شهید بعضی ارتباط‌ها کوتاه بود که همین جا از این عزیزان و خانواده شهید سلگی پوزش می‌طلبیم.

او گفت: اقدام ارزشمند دیگر این برنامه مدیریت وقت و تنوع تصویری و خاطرات خوبی که از همرزمان این سردار شهید گفته شد و در میان برنامه نیز مستند‌های کوتاه و مفیدی همچنین فرمایش مقام معظم رهبری در مورد شخصیت حاج میرزا پخش شد که مورد رضایت مخاطبان قرار گرفت که از نقاط مختلف کشور به برنامه پیامک زدند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید سلگی پخش زنده ارتباط زنده مرکز همدان حاج میرزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح

مدیرعامل نیرو‌گاه شهید مفتح همدان گفت: تلاش شبانه‌روزی ۱۰۰ روزه متخصصان نیرو‌گاه به آمادگی کامل نیرو‌گاه برای تولید و تامین برق در زمان اوج مصرف کشور در تابستان پیش‌رو منجر شده است. - اخبار استانها -

عبد‌المجید دیناروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان درباره این آمادگی عملیاتی تولید و تامین برق کشور و استان همدان، افزود: آماد‌ه‌سازی نیرو‌گاه از اسفند‌سال قبل برای تعمیرات‌کلی آغاز و در یک دوره تعمیراتی با تمام توان نیروی متخصص داخل نیرو‌گاه این فرایند اجرا شد.

وی بیان کرد: شستشوی کندانسور‌ها، تعمیر اساسی‌ ایستگاه گاز، تمیز‌کاری کوره، رفع نقص‌داکت‌ها و تجهیزات، برخی از امور ضروری برای آمادگی 100 درصدی نیرو‌گاه در دوره گذار از اوج مصرف برق تابستان1403 بود که اجرا شد.

مدیرعامل نیرو‌گاه یک‌هزار‌مگاواتی شهید مفتح همدان با تاکید بر این‌که تعمیرات و آماده‌‌سازی باهدف افزایش راندمان نیرو‌گاه در حوزه‌های آب، سوخت و آب مقطر مانند این است، گفت: اکنون نیرو‌گاه توانایی تولید 2.5 تا 3 درصد بر ق کشور را در زمان اوج مصرف تابستان دارد. همچنین همه تعمیرات متخصصان داخلی نیرو‌گاه انجام دادند.

وی تاکید کرد: حداقل قطعات در دوره‌ تعمیراتی یاد شده استفاده و بخش عمده قطعات نیرو‌گاه با دستان توانمند و دانش متخصصان داخلی تعمیر و مجدد نصب شد که ناشی از هماهنگی و کارایی روز‌افزون واحد‌های مختلف نیرو‌گاه به مانند پشتیبانی، تعمیرات، ساخت، نصب و بررسی فنی است.

دیناروند افزود: آب مورد نیاز نیرو‌گاه سالانه به مقدار 6 تا 7 میلیون‌مترمکعب از پساب انتقالی تصفیه‌خانه فاضلاب تامین و بقیه مصارف مانند شرب و بهداشت توسط چاه‌ موجود تامین شده است که نقش موثری در افزایش و بهبود ظرفیت منابع آب موجود منطقه داشته است.

مدیرعامل نیرو‌گاه یک‌هزار‌مگاواتی شهید مفتح همدان درباره آخرین وضعیت ساخت برج‌های خشک نیرو‌گاه که با هدف کاهش روز‌افزون مصرف آب در دست اجرا است، عنوان کرد: برج خشک شماره یک نیرو‌گاه شهید مفتح همدان با ظرفیت 250 مگا‌وات، سال 94 راه‌اندازی و بهره‌برداری شد، برج خشک شماره 2 نیرو‌گاه  نیز پیشرفت‌کاری 70 تا 80 درصدی دارد.

وی مطرح کرد: امسال بر اساس تعمیرات انجام شده برای هر چهار واحد250 مگاواتی نیرو‌گاه شهید مفتح همدان، این واحد‌ها در اوج مصرف برق تابستان کامل در مدار قرار خواهند بود تا افزون بر  تامین 98 درصدی برق استان همدان، نقش موثر خود را در تامین، تثبت و پایداری ولتاژ کریدور برق شمال به جنوب کشور یک‌بار دیگر نشان دهند.

دیناروند گفت: امسال نیز به مانند سال قبل که رتبه نخست تامین برق نیرو‌گاهی کشور هدفگذاری  و با تمام توان برق تولید و به آن دست‌یافتیم، این هدف برای افزایش رشد و توسعه اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور مجدد محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی